دوربین مداربسته اصفهان

دوربین مداربسته اصفهان به خدمات فروش و نصب دوربین های مداربسته در شهر اصفهان اشاره دارد. پیش از آنکه به موضوع تخصصی دوربین مداربسته بپردازیم بگذارید ابتدا شهر زیبای اصفهان را کمی به شما معرفی کنیم. اصفهان شهری تاریخی در مرکز فلات ایران، مرکز استان اصفهان و سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است. کلان‌شهر اصفهان همچنین هجدهمین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه به حساب می آید. این شهر در بین سال‌های ۱۰۵۰ تا ۱۷۲۲ میلادی در زمان پادشاهی صفویان پایتخت ایران شد و رونق فراوانی گرفت. بناهای تاریخی متعددی در این شهر وجود دارد که شماری از آن‌ها به عنوان میراث تاریخی در یونسکو به ثبت رسیده‌اند. داشتن معماری زیبای ایرانی، پل‌های سرپوشیده، مسجدها و مناره‌های منحصربه‌فرد از شاخصه های مهم این شهر است.

اصفهان به عنوان یکی از صنعتی ترین و پرجمعیت ترین شهرهای مدرن ایران دارای اماکن و اداره جات دولتی متعدد، کارخانجات و واحد های صنعتی کوچک و متوسط در شهرک های صنعتی است که تمام این مکان ها به سیستم های نظارتی و نصب دوربین های مداربسته احتیاج دارند. در این مقاله به موضوع نصب  دوربین مداربسته در اماکن مختلف در شهر اصفهان، انواع دوربین مداربسته، برندها و قیمت دوربین مداربسته می پردازیم.

قیمت دوربین مداربسته اصفهان

همانطور که دوربین مداربسته در مدل ها و انواع متفاوت تولید می شود کاملا طبیعی است که قیمت این دوربین ها نیز متفاوت خواهد بود. برای مثال مقاومت بدنه دوربین، کیفیت تصویر، توانایی در در شب و تاریکی مطلق و شفافیت تصویر از جمله موضوعاتی است که در تعیین قیمت یک دوربین مداربسته تاثیر گذار خواهد بود.

از سوی دیگر برند های متفاوتی در دنیا به تولید دوربین مداربسته می پردازند و در نتیجه ارزش یک برند نیز موضوع دیگری است که بر قیمت دوربین مداربسته تاثیر گذار خواهد بود. برندهای هایک ویژن، داهوا، مکسرون، سامسونگ و… از جمله برندهای معروف تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات محافظتی در دنیا هستند که در ایران نیز این برندها طرفداران بسیاری پیدا کرده و به وفور در بازار ایران موجود است. نکته ای که در مورد قیمت یک سیستم دوربین مدار بسته لازم است بدانید این است که در صورتی که سیستم دوربین را کامل و به صورت پکیج دوربین مدار بسته خریداری کنید قیمت تمام شده آن 10 تا 30 درصد کمتر از خرید تکی اقلام خواهد بود.

بهترین مارک دوربین مداربسته

همانطور که گفته شد برندهای متفاوتی در دنیا  تولید کننده دوربین مداربسته هستند. قبل از آنکه از میان این برندها بخواهیم بهترین برند دوربین مداربسته را انتخاب کنیم باید معیارهای مختلفی را ابتدا برای انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته در نظر بگیریم. موضوعاتی مانند کیفیت تصاویر، مقاومت بدنه و همچنین دردسترس بودن در بازار ایران از جمله مهمترین فاکتورها برای انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته اصفهان به حساب می آیند. بر اساس برآورد های متخصصین این حوزه در حال حاضر بهترین برند دوربین مداربسته با توجه به فاکتورهای ذکر شده برند هایک ویژن، هایک لوک و داهوا به حساب می آیند. برندهای دیگر و مطرح دنیا هم از نظر قیمت بسیار بالاتر از این برندها هستند و هم در بازار ایران کمی دسترسی به سایر برند ها با مشکل روبرو شده است.

دوربین مداربسته ارزان قیمت در اصفهان

در حال حاضرسیستم های دوربین مدار بسته ارزان قیمت در دو نوع سیمی و بیسیم ( وای فای ) ارائه می شوند. دوربین های بیسیم که همراه با مموری جدا هستند،  ارزان قیمت ترین نوع دوربین مداربسته در بازار به حساب می آیند. این دوربین ها محل درج مموری کارت داشته و تصاویر را بر روی کارت های حافظه ذخیره می کنند از این رو نیاز به دستگاه مرکزی رکوردر و هارد اینترنال ندارند و این خود قیمت تمام شده سیستم را به مراتب کم و ارزان می کند. در حالت کلی اگر سیستم دوربین مداربسته برای اماکن خصوصی کوچک می خواهید این نوع دوربین ها پیشنهاد می شود چرا که از نظر کیفیت خدمات مدنظر شما را دارند و از نظر قیمت نیز بسیار با صرفه خواهند بود. بهترین کیفیت دوربین مداربسته اصفهان را می توانید از شرکت مهرتجارت بخواهید.

دوربین مداربسته اصفهان

دوربین مداربسته در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

نظارت بر کار و امور اداری کارمندان به وسیله سیستم های نظارتی یک امر عادی در مدیریت امروز ارگان ها تبدیل شده است. همچنین استفاده از دوربین مداربسته در بخش های مختلفی مانند انبارها ، سازمان های نظارتی، ادارات و شرکت ها، فروشگاه ها و مراکز خرید، بیمارستان ها، اماکن دولتی، کارخانجات، مراکز خدماتی و حتی منازل رایج شده است.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که جهت ایجاد نظارت کامل در اماکن مختلف ممکن است صرف استفاده از دوربین های مداربسته کافی نباشد و در نتیجه استفاده از ابزارهای کنترلی دیگر در برخی اماکن توصیه می شود. برای مثال در فروشگاه ها از گیت فروشگاهی یا همان دزدگیر لباس نیز استفاده می‌شود تا از این طریق کاستی های سیستم نظارت تصویری را برطرف می‌سازد.همچنین در منازل نیز بسیاری از ساکنین از چشمی درب دیجیتال و  هوشمند سازی دربهای ورودی برای محافظت از ساکنین منازل بخصوص سالمندان و کودکان استفاده می کنند.

انواع دوربین مدار بسته اصفهان

دوربین های مداربسته را بر مبنای نوع تکنولوژی که در آنها به کار گرفته شده است به انواع مختلفی مانند  دوربین مداربسته AHD،  دوربین های مداربسته HDTVI، دوربین های مداربسته HDCVI، دوربین های مداربسته وایرلس و دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP تقسیم بندی می شوند. همچنین در یک دسته بندی متفاوت از نظر ظاهر و کارکرد دوربین های مداربسته، این دوربین ها به دوربین مدار بسته صنعتی، دوربین مداربسته دام، دوربین مداربسته بولت، دوربین مداربسته اسپیددام، دوربین مداربسته مینیاتوری، دوربین مداربسته فلت و … تقسیم می شوند.

کاملا بدیهی است که هر یک از انواع دوربین های مداربسته قابلیت های خاصی را دارند که برای مکان های متفاوتی استفاده می شوند. در ادامه سه نوع پرکاربرد دوربین های مداربسته را به شما معرفی می کنیم.

دوربین های مدار بسته وایرلس

دوربین مدار بسته وایرلس یا بی سیم با توجه به عدم نیاز به سیم کشی و نصب آسان برای منازل و فروشگاه ها بصرفه بوده و نسبت به سایر دوربین های مدار بسته قیمت مناسب تری دارد. بدلیل نصب آسان و قیمت بسیار مناسب، این دوربین ها در بین مصرف کنندگان خانگی و صاحبان کسب و کار از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده است. بر اساس آمار بدست آمده از مراکز فروش دوربین مداربسته اصفهان در دو سال گذشته میزان تقاضا برای نصب این دوربین ها در شهر اصفهان بیش از 4 برابر شده است. استفاده بسیاری از آپارتمان ها در شهر های بزرگی مانند اصفهان از دوربین های مداربسته از عوامل افزایش این تقاضا به حساب می آید.

دوربین مداربسته AHD

AHD   یا Analog High Definition  تکنولوژی انتقال تصویر بر بستر کابل های کواکسیال تا فاصله 500 متر میباشد.این تکنولوژی تا حد زیادی قادر به کاهش نویز رنگ و تولید تصویر بهتر در مقایسه با دستگاه های آنالوگ قدیمی میباشد.پس دوربین های مدار بسته با تکنولوژی AHD همان دوربین های آنالوگ هستند با تصاویر بهینه شده که بهبود بسیار زیادی در کیفیت تصویر ایجاد شده لذا امکان تولید تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل یا همان 1080p  فراهم شده است.

دوربین مداربسته اصفهان

دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP

دوربین‌ مداربسته تحت شبکه از دیگر انواع دوربین‌های دیجیتالی است که در بستر شبکه، داده‌های کنترلی را دریافت و تصاویر را ارسال می‌کند.  این دوربین ها برخلاف دوربین‌های آنالوگ برای ذخیره سازی به دستگاه ضبط محلی نیازی ندارند و به همین دلیل برای نظارت بر فعالیت‌ها و اطلاعات، با اهداف مدیریتی یا امنیتی استفاده می‌شوند. برخی از دوربین مداربسته تحت شبکه به منظور رسیدگی بر ذخیره‌ سازی داده‌ها، تصاویر ویدیوئی و مدیریت هشدارها به یک ضبط‌کننده‌ی مرکزی در شبکه  (NVR) نیز نیاز دارند و برخی دیگر قادرند داده‌های خود را به صورت غیرمتمرکز، از راه دور و در هر محلی ذخیره کنند.لازم به ذکر است که این نوع دوربین مداربسته در اصفهان بسیار پرتقاضا و پر کاربرد است.

مهرتجارت نمایندگی رسمی دوربین های مداربسته هایک ویژن در ایران

شرکت مهرتجارت با بیش از ده سال تجربه در زمینه دوربین های مداربسته و تجهیزات حفاظتی مدرن مجری بسیاری از پروژه های بزرگ کشور در سالهای گذشته بوده است. ما مفتخریم که در قسمت اعظمی از پروژه های ملی کمکی در جهت بهبود امنیت شهروندان عزیز داشته ایم. پروژه نصب دوربین های نظارتی فرودگاه بین المللی امام خمینی، پروژه دوربین های نظارتی در مترو تهران بزرگ و همچنین اجرای سیستم های نظارت تصویری اماکن شهری در تهران از جمله افتخارات شرکت مهرتجارت در خدمت رسانی به شما عزیزان است. همچنین شرکت مهر تجارت با در اختیار داشتن شبکه توزیع سراسری در کل ایران آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز اصفهانی خواهد بود.