محصولات برند هایک ویژن (Hikvision)

محصولات برند هایک ویژن (Hikvision) از جمله دوربین مداربسته با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، امنیت بالا و کیفیت برتر، به کاربران خود ارائه می‌شوند. این شرکت در بیش از 200 کشور دنیا فعالیت دارد و محصولاتش برای مصارف مختلفی مانند اماکن تجاری، دفاتر، فروشگاه‌ها، خانه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی مناسب هستند.

یکی از نقاط قوت hikvision“، تحقیق و توسعه تکنولوژی‌های نظارتی است. برای بهبود محصولات خود، این شرکت به صورت دائمی منابع خود را در تحقیق و توسعه صرف می‌کند. همچنین “هایک ویژن” با ارائه خدمات پس از فروش برای مشتریان خود، تضمین می‌کند که مشتریان به بهترین شکل ممکن از تجهیزات آنها استفاده می‌کنند.

معرفی برند هایک ویژن

محصولات برند هایک ویژن (Hikvision)

هایک ویژن یک شرکت چینی است که در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و نظارتی مانند دوربین مداربسته  فعالیت می‌کند. این شرکت با بیش از 33 سال تجربه در این صنعت،یکی از پیشگامان در زمینه تجهیزات امنیتی دوربین مداربسته شناخته شده است. هایک ویژن (hikvision) درزمینه تجهیزات نظارتی وحراستی و همچنین اکسس کنترل ها یکی از پیشگامان تکنولوژی می باشد.

محصولات برند هایک ویژن (Hikvision)

 محصولات برند هایک ویژن

محصولات برند هایک ویژن (Hikvision)

محصولات برند هایک ویژن  محصولات برند هایک ویژن  برند هایک ویژن
  برند هایک ویژن
  برند هایک ویژن  کابل شبکه برند هایک ویژن

 

محصولات برند هایک ویژن (Hikvision)

گارانتی دوربین هایک ویژن

محصولات برند هایک ویژن (Hikvision)

گارانتی دوربین هایک ویژنمحصولات برند هایک ویژن دارای گارانتی بوده و این شرکت به عنوان یکی از برندهای مطرح در زمینه دوربین‌های مداربسته، سعی در ارائه خدمات پس از فروش بهتر دارد.
بسته به نوع محصول و مدل دوربین، طول مدت گارانتی ممکن است متفاوت باشد. برای مثال، برای بعضی از مدل‌ها، گارانتی به مدت 2 سال ارائه می‌شود،

در حالی که برای بعضی دیگر، مدت گارانتی تا 3 یا 5 سال نیز ممکن است تمدید شود. محصولات برند هایک ویژن، از تعدادی نماینده و مراکز خدمات پس از فروش در سراسر جهان برخوردار است و مشتریان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی در دوربین‌هایشان، با این مراکز تماس بگیرند تا خدمات پس از فروش و تعمیرات لازم را دریافت کنند.همچنین، در صورتی که دوربین‌های هایک ویژن را از فروشگاه‌های مجاز و بازرگانی‌های معتبر خریداری کرده باشید، به راحتی می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی، با این فروشگاه‌ها تماس بگیرید و خدمات پس از فروش را از آنها دریافت کنید.

 


لیست قیمت هایک ویژن

محصولات برند هایک ویژن (Hikvision)

لیست قیمت هایک ویژن
  لیست قیمت هایک ویژن

لیست قیمت هایک ویژن
  لیست قیمت هایک ویژن

محصولات برند هایک ویژن (Hikvision)

نرم افزار های هایک ویژن

محصولات برند هایک ویژن (Hikvision)

نرم افزار IVMS 4200

یکی از بزرگترین مزیت های محصولات برند هایک ویژن قابلیت اشتراک بر روی بستر شبکه و مدیریت تصاویر و تنظیمات بوسیله دستگاه های جانبی است . دستگاه ها و دوربین های مداربسته هایک ویژن می توانند به خوبی با نرم افزار iVMS-4200 بر روی کامپیوتر و سیستم های عامل ویندوز و مک , و همچنین دستگاههای موبایل و تبلت اندروید یا iOS بوسیله برنامه iVMS-4500 , تبادل اطلاعات کنند. در این نرم افزار شما می توانید با ورود به شبکه دوربین مداربسته مورد نظر تصاویر دوربین های داخل آن شبکه را در حالت پخش زنده (LIVE VIEW) تماشا کنید. در این نرم افزار قابلیت هایی زیر را می توانید از راه دور از طریق اینترنت برروی رایانه کنترل نمایید .

نرم افزار AnyDesK

نرم افزاری جهت ایجاد دسترسی از راه دور برای امور پشتیبانی و غیر حضوری بر رایانه های مشتریان و همکاران.

معرفی نرم افزار SADP

این نرم افزار برای پیدا کردن تمامی دوربین های برند هایک ویژن در شبکه متصل به سیستمی که این نرم افزار بر روی آن فعال شده می یاشد. حال شما می توانید با اجرا کردن این نرم افزار تغییرات چون : تغییر المان های آپی یا آدرس الکترونیکی دوربین و تجهیزات برند هایک ویژن ، ریست پس ورد و ….

نرم افزار IVMS 4500

معرفی نرم افزار به صورت رایگان برای مدیریت تصاویر دوربین های مداربسته و محصولات برند هایک ویژن برروی تلفن همراه می باشد. در این نرم افزار همانند نرم افزار رایانه اش قابلیت فعال و غیرفعال کردن علمکردهای هوشمند را دارا می باشد.در این نرم افزار شما می توانید اعلان آلارم را بصورت آن لاین برروی گوشی خود مشاهده و مدیریت کنید.

نرم افزار Batch Configuration

نرم افزار Batch Configuration ، یکی از نرم افزار های کمپانی هایک ویژن می باشد. از این نرم افزار جهت تنظیم پارامترهای لازم برای هر دستگاهی از قبیل ، شبکه، کاربر، تنظیم پسورد، و دیگر عملیات استفاده می شود.

بیشتر بدانید:

راهنمای کامل VMS

درباره نرم‌افزار SADP

معرفی نرم افزار IVMS 4200

راهنمای نرم‌افزارهای حفاظت تصویری

 

مشاوره هایک ویژن