دوربین های DarkFighterX هایک ویژن

دوربین های DarkFighterX هایک ویژن

528 بازدید بدون دیدگاه
0
(0)
خواندن این مطلب

هفتاد درصد جنایت ها در شب اتفاق می افتد، اما این بدان معنا نیست که شما باید چیزی را از دست بدهید. با فناوری دارک فایتر ایکس هایک ویژن، تصاویر ویدیویی با وضوح بالا و رنگی را حتی در شرایط نوری بسیار کم دریافت می‌کنید که به شما کمک می‌کند ۲۴ ساعت شبانه‌روز از سایت، افراد و مشتریانتان محافظت کنید. برای جلوگیری از نقض‌های امنیتی و محاکمه مظنونان، به فیلم ویدیویی خوب از هر حادثه‌ای که روی می‌دهد نیاز دارید. اگر بتوانید جزئیات کافی را ثبت کنید، مانند ویژگی های صورت، قد، وزن، لباس و وسیله نقلیه مظنونان، به احتمال زیاد در پاسخ خود موثر خواهید بود.

مشکل این است که هفتاد درصد از تمام فعالیت های مشکوک شناخته شده در شب، زیر پوشش تاریکی اتفاق می افتد. این بدان معناست که دوربین‌های امنیتی سنتی معمولاً قادر به گرفتن تصاویر واضح و رنگی از مظنونان و فعالیت‌های مشکوک نیستند، و شما را از نظر تشخیص حادثه و جمع‌آوری شواهد در مضیقه قرار می‌دهد.

دوربین های DarkFighterX هایک ویژن

فناوری دارک فایتر ایکس هایک ویژن

اکنون، با فناوری دارک فایتر(DarkFighterX ) دوربین هایک ویژن، می‌توانید فیلم‌هایی واضح، با وضوح بالا و تمام رنگی از مظنونان و حوادث حتی در کم‌نورترین شرایط تهیه کنید. با الهام از چشم انسان، دارک فایتر ایکس از دو حسگر استفاده می کند. اولین مورد، که برای تصویربرداری مادون قرمز استفاده می شود، تضمین می کند که فیلم ویدئویی روشن و واضح است. دومی که نور مرئی را تشخیص می‌دهد، به تصاویر ویدیویی اجازه می‌دهد تا با رنگ کامل و زنده بازتولید شوند. سیگنال‌های دو سنسور برای ایجاد یک تصویر روشن و تمام رنگی در شرایط نوری کم‌تر از 0.0005 لوکس ترکیب می‌شوند.

آیا می‌دانستید می‌توان تصاویر ویدیویی با کیفیت روز را در تاریکی ثبت کرد؟ به لطف فناوری کالر وی یو هایک ویژن، شرکت‌ها می‌توانند تصاویر رنگی با جزئیات را در نور کم یا حتی صفر ضبط کنند تا نظارت مطمئن در تمام ساعات شبانه روز داشته باشند.

رنگ لباس یک مهاجم، سایه ماشین مجرم، وقتی صحبت از مقابله با جرم و جنایت به میان می‌آید، توانایی ضبط ویدیوی رنگی دقیق اغلب شواهد حیاتی را ثبت می‌کند که می‌تواند پیشرفت یک تحقیق را تغییر دهد. اما، در مکان‌های تاریک یا زمانی که شب فرا می‌رسد، اکثریت قریب به اتفاق بهترین دوربین مداربسته امنیتی معمولی توانایی خود را در ارائه رنگ از دست می‌دهند و در عوض به نور تکمیلی شدید یا مادون قرمز برای تقلید از اثرات روز آن متکی هستند. مشکل اینجاست که کیفیت و دقت تصویر رنگی را کاملاً تغییر می‌دهد که باعث می‌شود از نظر امنیتی بسیار کمتر قابل اعتماد باشد.
فروش دوربین مدار بسته , دوربین های کالر وی یو هایک ویژن به منظور ثبت تصاویر ویدئویی رنگی قابل اعتماد و دقیق حتی در تاریک ترین تنظیمات ساخته شده اند. این توانایی قدرتمند از دو قابلیت پیشرو در بازار ناشی می‌شود که برای اولین بار توسط هایک ویژن و شرکای فناوری ما توسعه داده شد و تنها لنزهای پیشرفته و حسگرهای حساسیت بالا با هم در دوربین‌های ما یافت می‌شوند.

برخلاف لنزهای معمولی، لنزهای کالر وی یو به دیافراگم فوق العاده مجهز هستند که تا F1.0 می رسد. این فناوری اجازه می دهد تا چهار برابر بیشتر از یک دوربین معمولی با F2.0 نور بیشتری وارد لنز شود تا روشنایی تصویر بهینه شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید