دلایلی که خرده فروشی ها به دوربین مداربسته نیاز دارند

دلایلی که خرده فروشی ها به دوربین مداربسته نیاز دارند

626 بازدید بدون دیدگاه
0
(0)
خواندن این مطلب

دلایلی که خرده فروشی ها به دوربین مداربسته نیاز دارند و اغلب مورد هدف سارقان قرار می گیرند، زیرا نظارت بر هر قسمت از یک فروشگاه خرده فروشی برای کارکنان تقریباً غیرممکن است. داشتن سیستم دوربین مدار بسته خرده فروشی می تواند به نظارت بر فروشگاه و جلوگیری از جرم کمک کند. بهترین دوربین مداربسته همچنین می تواند امنیت و بهره وری کارکنان را افزایش دهد. دوربین مدار بسته هایک ویژن مزایای زیادی برای موسسات خرده فروشی دارد که برخی از آنها در زیر بیان شده است.

جلوگیری و پیشگیری از جرم با دوربین مداربسته

دزدها دوست ندارند تحت نظر قرار گیرند، زیرا می دانند که این کار می تواند آنها را دستگیر کند، اما حتی اگر از جنایت فرار کنند در آن زمان، آن‌ها می‌دانند که شاید در آینده‌ای دیگر بتوان آنها را شناسایی کرد. به همین دلیل دوربین مداربسته نه تنها دزد را منصرف می کند بلکه به عنوان یک عامل بازدارنده نیز عمل می کند. اگر فیلمبرداری از جنایت برای کمک به پیگرد قانونی لازم باشد، دوربین مداربسته شواهد ضروری است. نصب یک سیستم دوربین هایک ویژن خرده فروشی در محل خرده فروشی شما نیز به جلوگیری از سرقت کارکنان کمک می کند. سرقت داخلی می‌تواند در برخی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی مشکل بزرگی باشد که می‌توان با فروش دوربین مدار بسته با موقعیت مناسب که نه تنها قسمت‌های خرده‌فروشی، بلکه محل‌های انبار را نیز پوشش می‌دهند، پیشگیری کرد.

دزدی تنها موضوع در خرده‌فروشی‌ها نیست، سوء استفاده از کارکنان در فروشگاه‌های خرده‌فروشی در حال افزایش است، روزانه بیش از 400 حمله به همه کارگران مغازه کت در انگلستان اتفاق می‌افتد. اگر مردم بدانند که همه اعمالشان تحت نظارت است، کمتر احتمال دارد که توهین یا پرخاشگر باشند.

بهترین دوربین مدار بسته برای مغازه

بهبود بهره وری کارکنان با دوربین مداربسته

دوربین های امنیتی مداربسته را می توان برای اطمینان از اینکه کارکنان به درستی کار خود را در طول روز انجام می دهند و پاسخگوی کار هستند نیز استفاده کرد. نظارت دوربین مداربسته می‌تواند به اطمینان حاصل شود که کارکنان به موقع سر کار حاضر می‌شوند، کارآمدتر کار می‌کنند و بیشتر از آنچه باید استراحت و استراحت نکنند.

نظارت مستمر 24/7 با دوربین مدار بسته هایک ویژن

بهترین دوربین مداربسته نمی خوابد؛ به این معنی که یک فروشگاه خرده فروشی بدون توجه به ساعتی از روز که در ان قرار دارند نظارت می شود. جرایمی که دزدان ممکن است به فکر ورود به یک فروشگاه خرده فروشی پس از بسته شدن باشند نیز مورد توجه است. دوربین مداربسته اکنون می‌تواند با چراغ‌های آشکارساز حرکت، دید در شب، یا حتی کالر وی یو از هایک ویژن (تصویر رنگی در شب) ارائه شود، این ویژگی‌ها به افزایش سطح امنیتی بیشتری در شب کمک می‌کنند و فیلم واضحی از جنایات شب ارائه می‌کنند.استفاده از سیستم های دوربین مدار بسته هایک ویژن پس از راه اندازی بسیار آسان است. پس از نصب دوربین های مدار بسته، هیچ نرم افزار گران قیمتی برای سرمایه گذاری وجود ندارد. تمام سیستم‌های دوربین مدار بسته تجاری که ما عرضه و نصب می‌کنیم، با ضمانت 3 ساله نیز ارائه می‌شوند تا خیالتان راحت باشد که سیستمی که روی آن سرمایه گذاری کرده اید دوام خواهد آورد!

صرفه جویی در پول

دزدی، 663 میلیون پوند ضرر در صنعت دارد. اگر از این نوع جرم و جنایت از محل خود جلوگیری کنید، می توانید در محل خرده فروشی خود پول زیادی پس انداز کنید. همچنین، اگر فیلم واضح و قابل مشاهده از جنایت و سارقان در اختیار داشته باشید، احتمال اینکه پلیس بتواند آنها را پیدا کند و سهام دزدیده شده شما را بازیابی کند، بیشتر است. همانطور که اشاره کردیم، سرقت داخلی اکنون یک مشکل بزرگ در خرده فروشی است و اکنون میلیون ها پوند در سال برای مغازه های خرده فروشی هزینه دارد! با نصب دوربین مداربسته نه تنها از این نوع جرایم جلوگیری می کنید، بلکه به علاوه اثبات اینکه آیا یکی از کارکنان در حال بررسی وضعیت خود هستند بسیار آسان تر می شود.

دوربین مداربسته همچنین می تواند هزینه های نگهبانان را کاهش دهد. دوربین‌های مداربسته می‌توانند تمام زوایای مغازه خرده‌فروشی شما را پوشش دهند، به این معنی که ممکن است بتوانید تعداد نگهبان‌های امنیتی را کاهش دهید، زیرا می‌توانید سیستم را کنترل کنید و تمام قسمت‌های فروشگاه را ببینید.

مناطق خرده فروشی بزرگ در فضای باز را پوشش دهید

دوربین های مدار بسته در فضای باز می‌تواند به نظارت بر مناطق بزرگی که دارای برخی از محل‌های خرده‌فروشی هستند، مانند پارک ماشین‌های مشتری و جایگاه‌های بارگیری کمک کند. کیفیت دوربین های مداربسته در چند سال گذشته به شدت افزایش یافته است، به این معنی که یک دوربین مدار بسته می تواند یک منطقه بزرگ در فضای باز را پوشش دهد و تصویری با کیفیت بسیار خوب ارائه دهد، دوربین های   PTZ  برای این کار عالی هستند. از انواع مختلف دوربین های مدار بسته مطمئن نیستید؟ وبلاگ ما را در انواع مختلف دوربین های مدار بسته بخوانید.

در حال ارتقاء دوربین مدار بسته خرده فروشی

تعداد زیادی از محل‌های خرده‌فروشی شاید از چندین سال پیش دوربین‌های مداربسته نصب کرده‌اند. بسیاری از این دوربین‌ها و سیستم‌ها به دلیل کیفیت فیلم‌هایی که ارائه می‌دهند، دیگر مناسب نیستند. دوربین مدار بسته باید واضح و قابل مشاهده باشد تا برای کمک به شناسایی افراد مفید باشد و همچنین اگر قرار است، برای اهداف پیگرد قانونی استفاده شود. اگر تصاویر مبهم و نامشخص باشند به سادگی به عنوان مدرک در پیگرد قانونی مورد استفاده قرار نخواهند گرفت زیرا برای شناسایی شخص در فیلم به اندازه کافی واضح نیست. اگر به دنبال ارتقاء دوربین مداربسته خود هستید، امور مالی دوربین مداربسته را پیشنهاد می کنیم که می تواند مالیاتی برای مشاغل به صرفه باشد.

مشاوره دوربین مدار بسته خرده فروشی

اگر برای نصب سیستم دوربین مدار بسته خرده فروشی در محل خود به کمک و مشاوره نیاز دارید مستقیماً با تیم ما تماس بگیرید یا برای ما ایمیلیارسال کنید. ما خوشحال خواهیم شد که مشاوره رایگان تجاری برای دوربین مدار بسته هایک ویژن ارائه دهیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید