سیستم های مداربسته پمپ بنزین

سیستم های مداربسته پمپ بنزین

539 بازدید بدون دیدگاه
0
(0)
خواندن این مطلب

آیا عصر جدید فناوری دوربین مدار بسته پاسخی برای داشتن پمپ بنزین های بدون سرنشین موفق است؟
با افزایش کنونی تولید خودروهای تمام الکتریکی همراه با “صفر خالص” دولتی تعهد صاحبان پمپ بنزین ها به ویژه در مناطق روستایی باید به طور جدی در نظر بگیرند که آیا ادامه آن از نظر مالی مقرون به صرفه است یا خیر. یکی از گزینه‌هایی که برخی انتخاب کرده‌اند این است که به صورت 24 ساعته کار کنند، اما این می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند، هزینه سرنشینان پمپ بنزین‌ها، فراهم کردن محیط کار ایمن برای کارگران تنها و افزایش احتمال “اخراج خودرو” می‌تواند این امر را پیشگیرانه کند. .

شرکت نظار و سیستم های دوربین های مدار بسته می تواند راه حلی مقرون به صرفه برای این مشکل ارائه دهد که می تواند تفاوت بین بسته شدن سایت ها یا ادامه تجارت باشد. پیشرفت در دوربین مدار بسته هایک ویژن و فناوری از جمله دوربین‌هایای ان پی آر و حرارتی همراه با بهبود دسترسی به شبکه به این معنی است که ما می‌توانیم به راحتی یک سایت سرنشین دار را به یک سایت بدون سرنشین تبدیل کنیم. طیف جدید دوربین‌هایی که مستقیماً به یک تیم آموزش دیده از اپراتورهای ایستگاه نظارت متصل می‌شوند به این معنی است که هم مالکان و هم خرده‌فروشانی که از این گزینه استفاده می‌کنند می‌توانند سود خود را حفظ کنند و گردش مالی را افزایش دهند.

پک کامل دوربین مدار بسته با تکنولوژی جدید 16 تایی

مزایای سیستم های مداربسته پمپ بنزین

  • تجهیزات را می توان در اطراف پمپ بنزین موجود نصب کرد که نصب آن را آسان و مقرون به صرفه می کند
  • کارگران تنها مجبور نخواهند شد یک شبه کار کنند
  • فعالیت غیرمعمول بلافاصله توسط ایستگاه نظارت شناسایی می‌شود
  • افرادی که بدون وسیله نقلیه وارد پمپ بنزین می‌شوند
  • خودروهایی که به طور مشکوکی در پمپ‌ها پارک کرده‌اند
  • پلاک‌های دستکاری یا مخفی شده
  • تا زمانی که جزئیات کارت وارد نشده باشد، هیچ سوختی ارسال نمی‌شود

در صورت وجود هر گونه مشکلی به خدمات اورژانس اطلاع داده می شود، به عنوان مثال، اگر آتش سوزی توسط دوربین حرارتی تشخیص داده شود، بلافاصله به آتش نشانی اطلاع داده می شود و در نتیجه زمان پاسخگویی سریعتر به شما امکان می دهد شانس بیشتری برای مقابله با خطر این امر در مورد تمام خدمات اورژانس مانند پلیس یا آمبولانس ها نیز صدق می کند بر روی پمپ بنزین یک دستگاه تلفن دو طرفه نصب می‌شود تا در صورت بروز مشکل در محل، به عنوان مثال، اگر دستگاه کارتی این کار را انجام نمی‌دهد، مشتریان یک نقطه تماس در پمپ بنزین کار نمی‌کند یا مشکلی در خط سوخت وجود دارد داشته باشند.

یک سوئیچ رله که به ایستگاه نظارتی اجازه می‌دهد تا برق را به پمپ‌های جداگانه یا کل سایت قطع کند، اگر لازم است، محافظت بیشتری از مشتری ارائه دهد.

هزینه کمتر برای مالکان و خرده فروشان

برای مالک یا خرده فروش، راه حل نظارت از راه دور ما کاهش زیادی در هزینه ها و تلفات ارائه می دهد. اداره روزانه سایت را می توان به راحتی توسط یک سرایدار مدیریت کرد و تعداد کارمندان مورد نیاز را کاهش داد و تقریباً 13500 پوند در سال به ازای هر کارمند پس انداز کرد (بر اساس میانگین حقوق دستیار پمپ بنزین). مدیریت سایت با نادیده گرفتن نیاز به مدیران میانی یا مدیران سایت، با صرفه جویی بیش از 20،00 تا 25،000 پوند به ازای هر نفر، نیاز به تقاضای کمتری دارد.

ایمن تر بودن با دوربین مداربسته 

نظارت از راه دور با استفاده از بهترین دوربین مداربسته پیشرو در صنعت می تواند با ارائه نظارت و نظارت 24 ساعته در 7 روز هفته به افزایش امنیت سایت های پمپ بنزین کمک کند. . دوربین‌های ای ان پی آر هر پلاک خودرویی را که به سایت دسترسی پیدا می‌کند، ضبط می‌کند و یک رکورد اسکرین شات از آن فعالیت را نگه می‌دارد، دوربین‌های واقع در پمپ دارای نرم‌افزار تشخیص چهره هستند که تصویر واضحی از هر شخصی که به سوخت دسترسی دارد ارائه می‌دهد، که در صورت لزوم، مدرک بسیار مهمی برای شناسایی است.

افزایش تجهیزات نظارتی شما همچنین به این معنی است که خطراتی که ممکن است منجر به آتش سوزی

یا تصادف شود را می توان در زمان واقعی تحت نظر داشت. اگر حادثه یا آتش‌سوزی رخ دهد، ثبت می‌شود و در صورت نیاز می‌توان از آن برای شواهد و همچنین کمک به جلوگیری از وقوع حوادث مشابه در آینده استفاده کرد.

راهنمای پمپ بنزین های بدون سرنشین  

ری بلیک، رئیس نفت از آتش‌نشانی لندن (LFB) می‌گوید:

“کنترل خطرات آتش‌سوزی و انفجار در محوطه‌های بدون سرنشین شرکا یک اولویت است که توسط مقام اصلی ما اداره می‌شوند. راهنمایی ملی به سیستمی نیاز دارد که دارای یک نقطه تماس صوتی دو طرفه باشد که به عموم مردم امکان می‌دهد با ایستگاه نظارت از راه دور تماس بگیرند.”

“علاوه بر آن، ایستگاه نظارت از راه دور باید توانایی کنترل برق به پمپ ها و غیرفعال کردن آنها در مواقع اضطراری، تماس با خدمات اورژانس محلی، اطمینان از حضور یک فرد صالح در محل در عرض چند دقیقه و داشتن مجموعه ای جامع از رویه ها برای حوادث جدی مانند خودرو یا فردی در آتش را داشته باشد.

اگر این وبلاگ را جالب و آموزنده یافتید، مقاله دیگر ما را بخوانید که سیستم پمپ بنزین های بدون سرنشین ما را با عمق بیشتری پوشش می دهد که همان عصر جدید حفاظت در برابر آتش سوزی و سرقت پمپ بنزین است.
در صورت نیاز به کمک و مشاوره در مورد سیستم های دوربین مدار بسته پمپ بنزین و نحوه ادغام سیستم ها برای راه اندازی پیشروهای بنزینی بدون سرنشین و خرید دوربین مدار بسته مستقیماً با تیم ما تماس بگیرید یا پیشنهاد می کنیم برای ما یک ایمیل به آدرس ارسال کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید