دوربین مداربسته در محیط اموزشگاهی

دوربین مداربسته در محیط اموزشگاهی

712 بازدید بدون دیدگاه
0
(0)
خواندن این مطلب

اهمیت دوربین مداربسته در محیط اموزشگاهی برای چیست؟ از زمانی که برای اولین بار فرزندان هایمان را در مدرسه رها می کنیم تا زمانی که آنها را به سمت دانشگاه ترک می کنیم، باید اطمینان داشته باشیم که فرزندانمان هنگام یادگیری در امنیت هستند. برای این منظور، هایک ویژن صدها دوربین را به مؤسسات آموزشی در ایالت راجستان در هند اهدا کرده است تا به دانش‌آموزان در سراسر منطقه کمک کند تا دوربین مداربسته در محیط اموزشگاهی برخوردار شوند.

ایمنی دانش‌آموز برای هر مؤسسه آموزشی مهم است. برای دستیابی به این هدف، اکثر مؤسسات به شبکه‌ای از کارکنان متکی هستند تا از نظر جسمی مراقب سلامت دانش‌آموزان باشند؛ افرادی که اطمینان می‌دهند هیچ مزاحمی وارد محل نمی‌شود، حضور دانش‌آموزان را ثبت می کند و از فرار از مدرسه جلوگیری می‌کنند و برای مثال در دعواها مداخله می‌کنند.

با این حال، افراد زیادی در دانشگاه وجود ندارند که همیشه به همه مناطق توجه داشته باشند. بنابراین، بسیاری از مؤسسات آموزشی آینده‌نگر به جدیدترین فناوری‌های امنیتی ویدیویی روی می‌آورند تا هم از دانش‌آموزان خود محافظت کنند و هم اطمینان حاصل کنند که آنها تحصیلات شایسته خود را دریافت می‌کنند. این دقیقاً ماهیت آخرین پروژه خیریه ما در شمال هند است.

دوربین مداربسته در محیط اموزشگاهی

بهبود ایمنی کارکنان و دانش آموزان

پراما دوربین مدار بسته هایک ویژن هند اخیراً یک برنامه سی اس آر پردیس های امن را با مشارکت دولت راجستان راه اندازی کرده است. به عنوان بخشی از این قرارداد، پراما هایک ویژن 500 دوربین مداربسته و 75 دستگاه ضبط ویدئوی شبکه را به 75 موسسه آموزش عالی در سراسر منطقه اهدا کرد. هدف این برنامه بهبود زیرساخت امنیتی در محوطه های کالج با استفاده از فناوری های امنیتی ویدئویی برای اطمینان از ایمنی دانشجویان و کارکنان است. نکته مهم این است که خود دانش‌آموزان به شدت درگیر این موضوع هستند و در مورد معنای امنیت به عنوان بخش اساسی پروژه یاد خواهند گرفت.

محیط های یادگیری هوشمندتر و ایمن

در هایک ویژن، سال‌هاست که با مؤسسات آموزشی در سراسر جهان کار می‌کنیم تا به محافظت از کودکان کمک کنیم و اطمینان حاصل کنیم که آموزش‌هایی را که شایسته آن هستند دریافت می‌کنند. برای مثال، در دبی، 100 اتوبوس مدرسه به دوربین های مداربسته هایک ویژن، دستگاه های DVR و صفحه نمایش ال سی دی راننده مجهز شده اند تا اطمینان حاصل شود که کودکان با خیال راحت به مدرسه خیریه ملی دبی- شارجه- عجمان رفت و آمد می کنند. در حالی که در غرب هند، راه حل های نصب دوربین مداربسته در چندین سایت کار می کند برای بررسی حضور/غیاب کارکنان و کاهش جرایم کوچک.

یک رفتار خیریه

ما بسیار مفتخریم که می توانیم فناوری خود را به دولت راجستان اهدا کنیم. ما مرتباً در کار خیریه با سازمان‌های مختلفی شرکت می‌کنیم که دیدگاه ما را به اشتراک می‌گذارند، از جمله مؤسسات آموزشی، بیمارستان‌ها و مؤسسات خیریه. هدف ما این است که آنها را به فناوری مجهز کنیم تا نحوه عملکرد آنها را به نفع همه افراد درگیر بهبود ببخشیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت های خیریه ما، و اینکه آیا سازمان شما می تواند با دوربین هایک ویژن در یک پروژه خیریه همکاری کند، لطفاً با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار ما در بخش آموزش، لطفاً از صفحه راه حل های آموزشی ما دیدن کنید  .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید