دوربین مداربسته تجاری سیمی در مقابل بی سیم

دوربین مداربسته تجاری سیمی در مقابل بی سیم

644 بازدید بدون دیدگاه
0
(0)
خواندن این مطلب

دوربین مداربسته تجاری سیمی در مقابل بی سیم دو مورد مجزا از سیستم‌های دوربین مداربسته مختلف دربازار هستند: با سیم و بی‌سیم، و هر کدام برای نصب‌های تجاری دوربین مداربسته مناسب‌تر هستند. در این وبلاگ به توضیح دو سیستم نصب دوربین مداربسته  هایک ویژن مختلف، عملکرد آنها و بهترین کاربرد هر سیستم کمک خواهیم کرد.

دوربین مداربسته بی سیم

دوربین مدار بسته هایک ویژن بی سیم در چند سال گذشته راه درازی را پیموده است و اگر به فکر نصب دوربین مدار بسته تجاری هستید، اکنون گزینه مناسبی است. دوربین مداربسته بی‌سیم یک گزینه عالی برای مکان‌های تجاری بزرگ‌تر است که می‌تواند مناطق بزرگی برای نظارت با تعدادی واحد مانند پارک های کاروان و تعطیلات و شهرک های صنعتی بزرگ برای کارخانه‌ها و انبارها. سیستم‌های مداربسته بی‌سیم برای این کار مناسب‌تر هستند، زیرا برای اینکه بتوانید تصاویر دوربین را به ضبط‌کننده ویدیوی شبکه منتقل کنید، مجبور نیستید کیلومترها کابل بکشید که به دوربین‌های مداربسته اجازه می‌دهد تا برای افزایش پوشش و امنیت بیشتر از هم فاصله بگیرند.

دوربین‌های مداربسته بی‌سیم با یک فرستنده و یک گیرنده جفت می‌شوند که به آنها اجازه می‌دهد سیگنال‌هایی را بین دوربین‌ها و NVR ارسال کنند. برای اینکه این دوربین ها به درستی کار کنند، اگرچه باید یک خط دید واضح بین فرستنده و گیرنده وجود داشته باشد، هر چیزی که مانع آن شود، مانند ساختمان، سیگنال را ضعیف تر کرده و بر فیلم در حال انتقال تأثیر می گذارد. سیستم‌های مداربسته بی‌سیم و دوربین‌های آن‌ها باید در نزدیکی منبع تغذیه قرار داشته باشند، زیرا برای اطمینان بیشتر، منبع تغذیه برق اصلی وجود دارد.

نکته در مورد دوربین مداربسته

 مهم است که مطمئن شوید باند گیگاهرتز دوربین‌ها تنظیم شده‌اند. با هیچ سیگنال دیگری در سایت تداخل نداشته باشد. قبلاً مواردی داشتیم که در سایت‌ها دوربین‌های مداربسته نصب شده بود که روی همان باند گیگاهرتز سایر دستگاه‌های بی‌سیم در محل نصب شده بود که سیستم را از کارکرد درست جلوگیری می‌کرد.

دوربین مداربسته تجاری

تفاوت بین بی سیم و بی سیم چیست؟

دو نوع سیستم دوربین مدار بسته بی سیم وجود دارد، یک سیستم دوربین مدار بسته رایگان و سیستم دوربین مدار بسته بی سیم. یک دوربین مداربسته بی سیم توسط یک سوئیچ PoE تغذیه می شود و سیگنال های ویدئویی به صورت بی سیم ارسال می شوند. دوربین‌های بدون سیم با باتری کار می‌کنند، اما به دلیل قدرت باتری محدود، تنها زمانی که حرکت تشخیص داده می‌شود، می‌توانند فیلم را روی کارت میکرو اس دی فیلم‌برداری کنند. با این حال، با یک سیستم دوربین مدار بسته بی سیم، می توان چندین تصویر را بر روی هارد دیسک ضبط کرد که امکان فیلم برداری بسیار بیشتری را فراهم می کند. ما فقط دوربین‌های بی‌سیم را با استفاده از فرستنده‌ها و گیرنده‌های جداگانه توصیه می‌کنیم زیرا دوربین‌های مداربسته بدون سیم با باتری کار می‌کنند که می‌توانند بسیار غیرقابل اعتماد باشند و کیفیت تصویر پایین‌تر است.

دوربین مداربسته سیمی

سیستم دوربین مدار بسته سیمی ترکیبی از دوربین های مداربسته و وسایل ذخیره سازی است که به منبع برق متصل شده و از طریق کابل آن متصل می شوند. می‌توان Cat5 را به راحتی به شبکه داخلی متصل کرد و به چندین کاربر اجازه می‌دهد به تصاویر دوربین در سراسر شبکه یا به روتر اینترنت برای اهداف نظارت از راه دور دسترسی داشته باشند. سیستم‌های دوربین مدار بسته سیمی برای ساختمان‌های تجاری تک واحدی مانند خرده‌فروشی‌ها، بهترین استفاده را دارند، انبارهای کوچک و پمپ های بنزین، به این دلیل است که اتصال همه کابل های Cat5 در یک واحد است به جای یک مکان تجاری چند واحدی بزرگ.

در یک سایت بزرگ گسترده، سیستم‌های ضبط فردی را می‌توان در نزدیکی دوربین‌ها قرار داد و میزان کابل مورد نیاز را کاهش داد. سپس سیستم‌های ضبط به شبکه لن متصل می‌شوند و با استفاده از نرم‌افزار هابک ویژن  IVMS، مشتری می‌تواند دوربین‌های متعددی را از چندین ضبط‌کننده انتخاب کرده و در یک شبکه مشاهده نمایش دهد.

از کدام سیستم دوربین مداربسته استفاده کنم؟

این به اندازه محل تجاری شما، تعداد واحدها و کاربرد خاص دوربین های مداربسته بستگی دارد. به طور کلی، اگر شما یک کسب و کار با یک محل تجاری یک واحدی هستید، نصب یک سیستم دوربین مدار بسته سیمی معمولا بهترین گزینه است. اگر نیاز به پوشش اماکن تجاری بزرگتر با واحدهای متعدد و زمین های بزرگ دارید، سیستم دوربین مدار بسته بی سیم بهترین گزینه خواهد بود زیرا امکان نصب آسان تر را فراهم می کند.

آیا برای نصب یک سیستم دوربین مدار بسته تجاری با سیم یا بی سیم به کمک نیاز دارید؟

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در مورد نصب سیستم دوربین مدار بسته تجاری، مستقیماً با تیم ما در  تماس بگیرید یا برای ما ایمیلی به آدرس ارسال کنید. ما خوشحال خواهیم شد مشاوره ای رایگان ارائه دهیم .

دوربین مدار بسته تجاری

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید