آنچه ما ارائه می دهیم…

آنچه ما ارائه می دهیم…

هایک ویژن متعهد به ارائه طیف کاملی از عملکردهای منتخب متناسب با نیازهای مختلف موسسات آموزشی، از سیستم های پردیس امن، ساختمان های کلاس درس هوشمند، مدیریت حضور و غیاب دانش آموزان کارآمد، و موارد دیگر، در یک سخت افزار منحصر به فرد، بسیار کارآمد و همه کاره است. و معماری نرم افزار K-12، آموزش عالی، و موسسات آموزش از راه دور همگی می توانند در اینجا راه حلی پیدا کنند. به خواندن سه راه حل اصلی زیر ادامه دهید و ببینید که چگونه هایک ویژن می تواند به شما کمک کند تا محیط آموزشی ایمن تر و هوشمندتر برای امروز و فردا بسازید.

1. برنامه های هوشمند نیازهای مختلفی را برآورده می کنندبرنامه های کاربردی همه کاره و تعاملی برای ساخت پردیس های دیجیتال با سطوح اتوماسیون بهبود یافته و امنیت افزایش یافته

2. ادغام آسان با سیستم های شخص ثالثبه راحتی با سیستم های مدیریت اطلاعات خارجی یا سایر سیستم های شخص ثالث ادغام می شود و به تنوع منابع و روش های آموزشی می افزاید. ادغام می شود و به تنوع منابع و روش های آموزشی می افزاید.

3. یک پلت فرم با داشبورد تجسمییک سیستم همه دستگاه‌ها، برنامه‌ها و سناریوها را با داشبورد آموزشی تجسمی متحد می‌کند و به تیم‌های مدیریتی کمک می‌کند تا تصمیمات سریع‌تر و هوشمندانه‌تری بگیرند.