امنیت دستگاه های خودپرداز با دوربین مدار بسته

امنیت دستگاه های خودپرداز با دوربین مدار بسته

584 بازدید بدون دیدگاه
0
(0)
خواندن این مطلب

جرایم خودپرداز با افزایش 12 درصدی حوادث گزارش شده در سال 2017 در حال افزایش است. هایک ویژن برای ایمن تر کردن دستگاه های خودپرداز، هم برای سازمان ها و هم برای مشتریان، وضعیتی را ایجاد کرده است. راه حل ویدیویی هنری که از یادگیری عمیق برای شناسایی و متوقف کردن مجرمان در ردیابی آنها استفاده می کند. آنها می گویند پول دنیا به چرخش در می آید و مقدار زیادی از آن از طریق دستگاه های خودپرداز در اختیار ما قرار می گیرد. اما در حالی که این ماشین های مفید تقریباً برای همه ما منبع مهمی هستند، آنها همچنین اهداف اصلی سرقت و سایر حملات مخرب هستند.

محافظت از دستگاه های خودپرداز با دوربین مدار بسته

با دستگاه‌های خودپرداز که در مکان‌هایی با دسترسی آسان قرار گرفته‌اند و پول نقد زیادی در آن وجود دارد، به راحتی می‌توان فهمید که چرا آنها چنین هدفی برای مجرمان هستند. در حقیقت، انجمن جهانی صنعت خودپرداز افزایش 12 درصدی جرم خودپرداز را در سال 2017 گزارش کرده است.

پس برای امنیت دستگاه های خودپرداز با دوربین مدار بسته چه کاری می توانید انجام دهید؟

پاسخ کوتاه این است که موسسات مالی برای محافظت از دستگاه های خودپرداز، کسب و کار و مشتریان خود به راه حل های هوشمندتر نیاز دارند. برای مثال، دیگر به سادگی ضبط تراکنش های خودپرداز خود در ویدئو کافی نیست. در عوض، شما نیاز به شناسایی فعالیت‌های مجرمانه بالقوه دارید. همچنین برای حل و فصل هر گونه اختلاف مشتری که سریع و حرفه‌ای به وجود می‌آید نیز به آن نیاز دارید.

دوربین مداربسته خودپرداز

در مورد امنیت خودپرداز با هایک ویژن هوشمند شوید

دوربین هایک ویژن یک راه حل امنیتی منحصربفرد هوشمند خودپرداز ایجاد کرده است که بر اساس فناوری یادگیری عمیق ما ساخته شده است و سطوح جدیدی از بینش و پاسخگویی را به استراتژی ضد جرم شما ارائه می دهد. راه‌حل ما بر اساس دو دوربین است و نه تنها یک دوربین – که به شما یک نمای با کیفیت بالا از کاربر خودپرداز و یک ویدیو از پانل دستگاه می‌دهد.

چرا دو دوربین بهتر از یک دوربین هستند؟

با ضبط هر دو کاربر خودپرداز و پانل، می توانیم ابعاد جدیدی از اطلاعات را به استراتژی امنیتی شما اضافه کنیم. به‌ویژه، فناوری یادگیری عمیق ما به شما امکان می‌دهد ببینید که آیا شخص دیگری در دستگاه خودپرداز وجود دارد که سعی می‌کند صفحه را ببیند، آیا کاربر ماسک زده است یا خیر. یک دستگاه غیرقانونی شبیه سازی کارت متصل به شکاف کارت.

در این موارد و سایر موارد نقض امنیت و کلاهبرداری خودپرداز، هشدارهای بلادرنگ به تیم امنیتی اجازه می‌دهد تا سریع پاسخ دهد و در صورت لزوم، تراکنش را قبل از تکمیل آن و برداتش وجوه توسط مجرمان لغو کند.

امنیت دستگاه های خودپرداز با دوربین مدار بسته

امنیت سریع تر و آسان تر در خودپرداز و حل اختلاف

دوربین مدار بسته هایک ویژن راه حل ما علاوه بر ایمن‌تر کردن دستگاه‌های خودپرداز،نصب دوربین مداربسته به تیم‌های امنیتی کمک می‌کند تا سریع‌تر و کارآمدتر کار کنند. این به این دلیل است که سیستم دیپ مایند هایک ویژن دارای ابزارهایی است که به تیم‌ها امکان می‌دهد فیلم‌های خودپرداز را سریع‌تر و آسان‌تر مدیریت و جستجو کنند و در مورد تراکنش‌های بالقوه مجرمانه یا حملات را سریع‌تر گزارش دهند. بعلاوه، اگر دستگاهی نتوانسته است طبق درخواست شما پول نقد بدهد، می توانید به شواهد ویدیویی برای حل اختلافات مشتری در عرض چند دقیقه مراجعه کنید.

همه اینها به این معنی است که تیم ها می توانند در زمان صرفه جویی زیادی داشته باشند، در حالی که خدمات سریعتر و حرفه ای تری را برای مشتریانی که پس از استفاده از یکی از آنها درگیر یک اختلاف یا حادثه امنیتی هستند، ارائه می دهند.

زمان امنیت خودپرداز هوشمند است

بهترین دوربین مداربسته با زیان‌های ناشی از سرقت و کلاهبرداری از دستگاه‌های خودپرداز که به میلیون‌ها دلار در سال می‌رسد، هرچه زودتر برای هوشمندتر کردن استراتژی امنیتی خود اقدام کنید، وضعیت شما و مشتریانتان بهتر خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه هایک ویژن می تواند به شما در محافظت از دستگاه های خودپرداز و مشتریان شما در 24 ساعت شبانه روز کمک کند، نگاهی به بروشور شبکه خودپرداز بیندازید.

مقالات مرتبط برای مطالعه بیشتر:
راهکار نظارت تصویری بیمارستان ها
راهکارهای فروشگاهی
سیستم حفاظتی و نصب دوربین مداربسته در بانک
نصب دوربین مدار بسته در مهد کودک
بررسی کلی نظارت تصویری در محیط آموزشی
راهکار هابرای امنیت شهری
 بررسی کلی کنترل ترافیک

امنیت دستگاه های خودپرداز با دوربین مدار بسته

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید