انبارها با سیستم دوربین مداربسته

انبارها با سیستم دوربین مداربسته

592 بازدید بدون دیدگاه
0
(0)
خواندن این مطلب

بسیاری از انبارها موجودی و تجهیزات گران قیمت را ذخیره می کنند. از آنجایی که افراد و وسایل حمل و نقل دائماً به داخل و خارج انبار می‌آیند، این انبار یک مرکز دائمی فعالیت است که آنها را در معرض خطر بسیاری از چیزها قرار می دهد، مانند آتش سوزی، سیل، آسیب محصول یا ایمنی کارکنان. در میان آنها، سرقت یک مشکل حیاتی است.

انبارها معمولاً دارای دوربین هایک ویژن هستند تا به فعالیت‌های انجام شده در داخل و اطراف ملک کمک کنند. اما در بیشتر موارد، زمانی که مفقودی شناسایی می شود، مدیر انبار یا کارکنان امنیتی برای جستجوی فیلم مناسب به سیستم امنیتی ویدیو مراجعه می کنند. چالش این است که اقیانوسی از فیلم‌های ویدئویی وجود دارد و گاهی هیچ یک از آن‌ها به وضوح نمی‌گوید چه اتفاقی افتاده است. این امر جستجوی پزشکی قانونی را دشوار و وقت گیر می کند. به طور خلاصه، سیستم‌های مانیتورینگ ویدئویی مرسوم نمی‌توانند به طور موثر به شناسایی یک رویداد نفوذ در زمان وقوع آن کمک کنند و بنابراین در همان ابتدا از آن جلوگیری کنند.

انبارها با سیستم دوربین مداربسته

هشدار دقیق تخلف با سیستم دوربین مداربسته

نظارت ویدیویی با هشدارهای دقیق تجاوز در تشخیص رخداد نفوذ انسان، پیشرفت بزرگی خواهد بود. اینجاست که فناوری اکیوسنس هایک ویژن وارد می‌شود. محصولات امنیتی امروزی مجهز به فناوری اکیوسنس هایک ویژن به صورت خودکار هنگام شناسایی انسان یا وسیله نقلیه هشدار ارسال می کنند. به لطف یک الگوریتم یادگیری عمیق پیشرفته، فناوری دقیقاً اشیاء را به «انسان»، «خودرو» متمایز و و دیگر دسته‌بندی می‌کند.” هشدارهای ایجاد شده توسط اشیاء “دیگر” مانند پرتو نور، حیوان، حرکت شاخ و برگ و غیره، نادیده گرفته می‌شوند و رویدادهای واقعی مرتبط با انسان و وسایل نقلیه را برای کاربران و پرسنل امنیتی می‌گذارند تا تمرکز و عمل کنند. به‌علاوه، ویدیوهای مرتبط به‌طور خودکار بر اساس دسته‌ها برای جستجوی آسان‌تر مرتب می‌شوند.

 

 

فناوری متمرکز در عمل با سیستم دوربین مداربسته

بنابراین در تنظیمات انبار، دوربین های اکیوسنس برای هشیار ماندن روز و شب نصب شده اند. اگر یک مزاحم وارد یک منطقه مورد توجه شود، زنگ هشدار ایجاد می شود. به طور همزمان دوربین اکیوسنس در محل یک چراغ چشمک زن و یک هشدار شنیداری – که می تواند از قبل ضبط شود – با هدف ترساندن فرد مزاحم تولید می کند. این امر نظارت غیرفعال سنتی را به بازدارندگی فعال تبدیل می کند. در عین حال کارکنان امنیتی در حین گشت زنی با یک هشدار روی مانیتور یا تبلت مطلع می شوند. بر این اساس، یک کلیپ ویدیویی در مورد آن رویداد متجاوز نشان می دهد که چه اتفاقی می افتد. در صورت نیاز، کارکنان امنیتی می‌توانند بلافاصله با پلیس تماس بگیرند تا اقدامی انجام دهند.

انبارها با سیستم دوربین مداربسته

این ویدیوی امنیتی انبار با فناوری اکیوسنس هایک ویژن در عمل را بررسی کنید.
انبارها با سیستم نظارت تصویری هایک ویژن موجود می توانند به راحتی از مزایای فناوری اکیوسنس بدون ارتقاء کامل سیستم بهره مند شوند. اگر دوربین‌های جلویی نیازی به تعویض ندارند، انبارها می‌توانند از یک اکیوسنس هایک ویژن یا  DVR استفاده کنند و به راحتی با جستجوی هدفمند و کارآمد، انسان و وسایل نقلیه را به آنها ارائه می دهد. برعکس، اگر انبارها به دنبال یک راه حل بازدارنده فعال در برابر فعالیت‌های نفوذی هستند، نصب دوربین مداربسته شبکه اکیوسنس می توانند اضافه شوند و یا برای جایگزینی دوربین های قدیمی در مکان های کلیدی استفاده شود. هنگامی که کسی از آنجا عبور می کند،دوربین مدار بسته فلاش می زند و زنگ صوتی را برای دفع مهاجم ارائه می دهد.

این امر در مورد برنامه های کاربردی در اقامتگاه ها، مناطق ممنوعه یا مناطق خطرناک به عنوان مثال در باغ وحش ها یا نقاط دیدنی صدق می کند. همچنین برای ایستگاه‌های زنگ مرکزی، جایی که کارکنان امنیتی برای انجام اقدامات مؤثر و کارآمد، همیشه به آلارم‌های دقیق وابسته هستند، صادق است. حتی کار جستجوی فیلم ضبط‌شده بسیار آسان‌تر می‌شود زیرا ویدیوهای مرتبط به طور خودکار در دسته‌هایی با برچسب انسان، وسیله نقلیه یا رویدادهای دیگر طبقه‌بندی می‌شوند. دقت زنگ هشدار بهبود یافته به رویدادهای واقعی اجازه می دهد توجه شما را جلب کنند. این به معنای بهبود امنیت و اعتماد به نفس است.

مقالات مرتبط برای مطالعه بیشتر:
راهکار نظارت تصویری بیمارستان ها
راهکارهای فروشگاهی
سیستم حفاظتی و نصب دوربین مداربسته در بانک
نصب دوربین مدار بسته در مهد کودک
بررسی کلی نظارت تصویری در محیط آموزشی
راهکار هابرای امنیت شهری
 بررسی کلی کنترل ترافیک

انبارها با سیستم دوربین مداربسته

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید