معرفی 10 برند برتر دوربین مداربسته خارجی

معرفی 10 برند برتر دوربین مداربسته خارجی

829 بازدید بدون دیدگاه
3
(2)
خواندن این مطلب

دوربین مداربسته نقش بزرگی در جامعه امروزی ایفا می کند و با وجود این دوربین ها، زندگی روزمره ما هر روز شاهد امنیت بالاتری است. با این حال، آنچه بسیاری از مردم نمی‌دانند این است که انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته وجود دارد که مناسب موقعیت‌ها یا مکان‌های مختلف هستند و انتخاب دوربین مناسب برای کاربرد مناسب امری ضروری است. در اینجا، به بررسی این نوع دوربین‌ها و آنچه که آنها را برای برخی مکان‌ها نسبت به مکان‌های دیگر منحصر به فرد و مناسب‌تر می‌کند، می‌پردازیم. برای معرفی 10 برند برتر دوربین مداربسته خارجی ابتدا بیایید در مورد نحوه کارکرد این دوربین ها مطالعه ای داشته باشیم و ببینیم این دوربین ها چه کاربردهایی دارند و در چه جاهایی مورد استفاده قرار می گیرند. 

معرفی 10 برند برتر دوربین مداربسته خارجی

استفاده از دوربین های مدار بسته در مکان هایی که باید مورد حفاظت قرار بگیرد و حفظ امنیت آن برای شما اهمیت دارد، کاربرد دارد. غالباً در بالای درب های ورودی و پارکینگ ها و همچنین در مکان های شلوغ، نصب می گردند. یک سیستم دوربین مداربسته که حداقل از یک دوربین، لنز، مانیتور و ضبط کننده تشکیل شده است، بسته به اندازه منطقه ای که می خواهید تحت نظر گرفته شود، می تواند بزرگ یا کوچک باشد. دوربین مداربسته از دوربین یا دوربین ‌هایی تشکیل شده است که توالی ثابتی از تصاویر را می ‌گیرند، سپس توسط کابل یا بی ‌سیم (بسته به نوع سیستم انتخابی) به دستگاه ضبط و سپس روی نمایشگر منتقل می کنند که به فرد امکان می‌ دهد توالی عکس‌ ها را ببیند. تصاویر به عنوان فیلم ویدئویی بسته به نوع دوربین های مورد استفاده، ممکن است قابلیت بزرگنمایی و کوچک نمایی و چرخش 360 درجه را نیز داشته باشند.

همانطور که قبلا بیان کردیم، انواع بسیاری از سیستم های مداربسته با دوربین های مختلف وجود دارند و کاربردهای مختلفی مانند دید در شب، تصویربرداری حرارتی و تشخیص شماره پلاک دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 برند برتر دوربین مداربسته خارجی بپردازیم.

معرفی برندهای مختلف دوربین های مدار بسته

برای معرفی برندهای مختلف دوربین های مدار بسته بیایید ابتدا ببینیم که این دوربین ها چه مزایایی دارند. برخی از این مزایا عبارتند از: 

  • ایجاد امنیت عمومی؛ به ندرت کسی سعی می کند به شما آسیب برساند وقتی می داند اقداماتش در دوربین ضبط می شود. دوربین ها شما و اموال شخصی شما را ایمن نگه می دارند.
  • جلوگیری از سرقت اموال و خرابکاری؛ اگر دوربین هایی از شما فیلم می گیرند، فرار از سرقت چیزی بسیار دشوار است. بنابراین با استفاده از دوربین های مداربسته، سارق را قبل یا در حین ارتکاب جرم شناسایی می کنند.
  • مدرک مهم در طول تحقیقات پلیس است. دوربین های مداربسته راه حل بسیاری از جرایم را خواهند داد.
  • پیشگیری از سرقت و یا جنایت؛ سارقان، زمانی که بدانند در مقابل دوربین قرار دارند دست به سرقت نمی زنند.
  • ایجاد احساس امنیت برای مردم؛ مردم با آگاهی از اینکه یک سارق یا مهاجم بالقوه با حضور دوربین از بین می‌رود، احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

حال که برخی از کاربردهای دوربین های مداربسته را مطالعه کردیم، بیایید به معرفی 10 برند برتر دوربین مداربسته خارجی بپردازیم. 

سامسونگ

در معرفی 10 برند برتر دوربین مداربسته خارجی باید به سامسونگ اشاره کرد. این شرکت در سال 1985 تاسیس و به عنوان 10 شرکت برتر دوربین مداربسته در بازار دوربین های مداربسته ظاهر شد. سامسونگ سهم زیادی از دوربین های مداربسته را در بازار بین المللی دارد.

سونی

سونی معتبرترین برند جهانی در محصولات الکترونیکی و همچنین دوربین های مداربسته است. سونی طیف گسترده ای از محصولات امنیتی را در سراسر جهان ارائه می دهد. محصولات دوربین مداربسته سونی قیمت بالایی دارند و دوربین های مداربسته IP و PTZ را با کیفیت تصویر فول اچ دی ارائه می کند.

معرفی 10 برند برتر دوربین مداربسته خارجی

هایک ویژن

در معرفی 10 برند برتر دوربین مداربسته خارجی به برند هایک ویژن می رسیم. هایک ویژن برند دوربین مداربسته پیشرو در سراسر جهان است. این شرکت در سال 2001 تاسیس شد. هایک ویژن دوربین های IP، دوربین های آنالوگ، دوربین های HD، DVR و NVR را ارائه می دهد. دوربین های مداربسته هایک ویژن مبتنی بر فناوری HD توربو با سنسور CMOS است. غالباً مردم از این دوربین ها به عنوان اولین انتخاب خود، استفاده می کنند.

سی پی پلاس (CP Plus)

سی پی پلاس یکی دیگر از برندهای شماره 1 است. CP plus، دوربین های مداربسته ای با کیفیت خوب و با قیمت کم را به مشتریان خود ارائه می دهد. CP Plus، پیشرو برگزیده جهان در محصولات نظارتی، گسترده‌ترین طیف دوربین‌ها (دوربین‌های شبکه، دوربین‌های HD و دوربین‌های آنالوگ)، ضبط‌کننده‌ها (DVR و NVR) را در محصولات نظارتی خود ارائه می‌کند.

پاناسونیک

در اینجا برای معرفی 10 برند برتر دوربین مداربسته خارجی، پاناسونیک را معرفی می کنیم. پاناسونیک یکی از برندهای پیشرو در زمینه امنیت دوربین مداربسته در سراسر جهان است. تمام دوربین های مدار بسته امنیتی را با کیفیت خوب ارائه می دهد. پاناسونیک در سال 1918 تاسیس شد. بیش از 100 سال است که خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد.

هانی ول (Honeywell)

هانی ول جزء 10 شرکت برتر جهان در ارائه محصولات امنیتی و دوربین های نظارتی است. Honeywell طیف گسترده ای از دوربین های امنیتی، دوربین های DVR، NVR و IP را با کیفیت خوب و محدوده قیمت مناسب ارائه می دهد. هانی ول بیش از 100 سال خدمات امنیتی ارائه می دهد و گزینه خوبی برای دوربین مداربسته در خانه و محل کار شما می تواند باشد.

قیمت دوربین مدار بسته

TVTech-AVTech

TVTech-AVTech یکی از برندهای برتر دوربین مدار بسته در جهان است. نام TVTech در بین مردم محبوب نیست اما طیف خوبی از محصولات امنیتی را با کیفیت خوب ارائه می دهد. AVTech نیز در سال 1996 توسط صنایع تایوان تاسیس شد. در کل در زمینه تولید دوربین های مداربسته فعالیت خوبی دارند و توانسته اند بخشی از بازار دنیا را از آن خود کنند. 

ال جی

ال جی یک برند خوب و قابل اعتماد در سراسر جهان است. این شرکت در سال 1958 در کره جنوبی تاسیس شد. ال جی طیف گسترده ای از محصولات نظارت امنیتی دوربین مدار بسته را در سراسر جهان ارائه می دهد. همچنین حق انتخاب خوبی را برای محصولات امنیتی خانه و محل کار شما می تواند به ارمغان آورد.

گادرج (Godrej)

در معرفی 10 برند برتر دوربین مداربسته خارجی به گادرج می رسیم. گادرج برند معروفی در جهان و هند است. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات امنیتی را در دنیا با کیفیت و خدمات خوب ارائه می دهد. گادرج یک انتخاب خوب برای محصول امنیتی برای منزل یا محل کار شما با قیمت مناسب خواهد بود.

زیکوم (Zicom)

Zicom نیز از دیگر برندهای خوب موجود در بازار جهانی است. Zicom طیف رقابتی از محصولات نظارتی را ارائه می دهد. دوربین های مداربسته Zicom با تکنولوژی HDTVI کار می کنند و با قیمت مناسب نیز موجود است. بنابراین Zicom یک گزینه خوب و هوشمندانه برای انتخاب بهترین مارک دوربین مدار بسته برای شما می تواند باشد. 

در اینجا با معرفی 10 برند برتر دوربین مداربسته خارجی توانستیم شما را با برندهای مختلف دوربین های مداربسته آشنا کنیم. هر یک از این برندها در جای خود می توانند ارزش خرید بالایی داشته باشند. انتخاب بهترین دوربین با وجود رقابتی که در بین شرکت های سازنده به وجود آمده است، بسیار سخت به نظر می رسد. 

معرفی 10 برند برتر دوربین مداربسته خارجی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید