دوربین های مداربسته چشم ماهی

دوربین های مداربسته چشم ماهی

720 بازدید بدون دیدگاه
3
(2)
خواندن این مطلب

دوربین های مداربسته چشم ماهی امنیت گسترده ونصب یک راه حل امنیتی ویدیویی که نمای واضحی را در یک منطقه بزرگ ارائه می دهد می تواند به چندین دوربین، کابل کشی گسترده، مجوزها، مدیریت نیاز داشته باشد و هزینه آن به زودی افزایش می یابد. اما از طریق جدیدترین دوربین‌های چشم ماهی مجهز به هوش مصنوعی، سازمان‌ها می‌توانند میدان دید وسیعی را در یک فضای بسته ثبت کنند – و در این فرآیند بینش تجاری فراوانی به دست آورند.

دوربین‌های پیشرفته چشم ماهی

نظارت واضح بر روی یک منطقه بزرگ – مانند یک انبار، یک فروشگاه مواد غذایی یا یک پارکینگ – همیشه ساده‌ترین کار نیست، و معمولاً نیاز به نصب چندین دوربین و کابل در مکان‌های مختلف دارد تا همه میدان های دید را پوشش دهد. برای مقابله با این چالش ها، بسیاری از سازمان ها نصب دوربین های پیشرفته چشم ماهی را انتخاب می کنند. این چشم‌های ابتکاری و همه‌چیز می‌توانند تا 360 درجه از محیط اطراف خود به نمایش بگذارند. دوربین مدار بسته هایک ویژن با استفاده از لنز پانوراما برای گرفتن منظره چندین دوربین در یک دستگاه واحد کار می کنند. اگر روی دیوار قرار گیرند، نمای 180 درجه را ارائه می دهند، و زمانی که روی سقف هستند، پوشش 360 درجه ای از کف زیر را ارائه می دهند – بدون نقاط کور.

با این حال، پیشرفته ترین و بهترین دوربین مداربسته چشم ماهی در بازار به همین جا ختم نمی شوند. از طریق نرم‌افزار «dewarping»، کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که یک تصویر چشم ماهی را در قالب‌های مختلف دوباره رندر کنند، به طوری که دوربین دقیقاً مانند یک PTZ مجازی رفتار کند.

دوربین‌های پیشرفته چشم ماهی

راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی برای امنیت و بینش تجاری

به این ترتیب، یک دوربین چشم ماهی یک راه بسیار کارآمد و مقرون به صرفه برای دستیابی به نظارت با کیفیت بالا در یک منطقه بزرگ یا پیچیده است. علاوه بر این، جدیدترین دوربین‌ها با نقشه گرمایی داخلی و مردم شمارش می کنند بینش باورنکردنی را برای شرکت هایی ارائه می دهد که کسب و کارشان با فروش رونق می گیرد.

به عنوان مثال، مدیران فروشگاه می توانند از نقشه برداری حرارتی برای شناسایی نحوه حرکت افراد در طبقه مغازه استفاده کنند و محصولات را در مکان بهینه برای جذب آنها بچینند. بعداً، داده‌های نقشه حرارتی را می‌توان با ارقام فروش مقایسه کرد تا بینش بیشتری در مورد اثربخشی استراتژی بازاریابی داشته باشید. در موزه‌ها و مراکز سرگرمی، افرادی که داده‌ها و اطلاعات جریان مشتری را می‌شمارند ممکن است برای تیم‌های ایمنی و تیم‌های بازاریابی مفید باشد، تیم‌هایی که باید درک بهتری داشته باشند که چگونه می‌توانند از مشتریان خود محافظت کنند و به آنها خدمت کنند.

و البته، یک دوربین چشم ماهی معمولاً بسیار بهتر از مجموعه کامل دوربین‌های امنیتی است، و آن‌ها را برای مکان‌هایی ایده‌آل می‌کند که زیبایی‌شناسی اهمیت دارد، یا در جایی که نمایه نظارت باید پایین باشد.

هایک ویژن: دوربین‌های برتر چشم ماهی با تجهیزات جانبی پیشرو در بازار

دوربین های چشم ماهی هایک ویژن از پیچیده ترین دوربین های موجود در بازار امروزی هستند. با داشتن لنزهای برتر مدل ایمرویژن، زاویه دید وسیع‌تر، اعوجاج کمتر، و تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تر را نسبت به بسیاری از دوربین‌های دیگر موجود در بازار ارائه می‌کنند که پس از انحراف، تصاویر طبیعی‌تری را به‌دست می‌آورند. علاوه بر این، برنامه‌های هوش مصنوعی بر اساس یادگیری عمیق داخلی مانند نقشه برداری حرارتی، تجزیه و تحلیل جریان تقاطع، و شمارش افراد، کاربران را با انبوهی از داده ها برای تجزیه و تحلیل کسب و کار، گزارش دهی و تصمیم گیری هوشمندتر توانمند می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های چشم ماهی هایک ویژن، و اینکه چگونه می توانند به سازمان شما در صرفه جویی در هزینه، صرفه جویی در زمان و کسب بینش تجاری فراوان کمک کنند، از صفحات محصول ما دیدن کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید