دوربین مداربسته IP VS و دوربین های مداربسته آنالوگ HD

دوربین مداربسته IP VS و دوربین های مداربسته آنالوگ HD

660 بازدید بدون دیدگاه
0
(0)
خواندن این مطلب

 تفاوت دوربین مداربسته IP VS و دوربین های مداربسته آنالوگ HDدرچیست؟ بدون توجه به کسب و کار یا مکان آن، به نوعی از امنیت دوربین مداربسته نیاز دارید تا مطمئن شوید که شما، کارکنان و کسب و کارتان ایمن هستند.برند هایک ویژن برترین برند دوربین در ایران است. برای یافتن اینکه کسب و کار شما برای چه دوربین هایی مناسب است ممکن است آنطور که به نظر می رسد سیاه و سفید نباشد، در این وبلاگ، تفاوت های بین این دو نوع دوربین و آنچه را که به شما توصیه می کنیم روی آن سرمایه گذاری کنید، بررسی خواهیم کرد.

دوربین مدار بسته IP چیست؟

با توجه به پیشرفت فناوری در طول سال ها، دوربین های مداربسته یکی از بسیاری از مواردی هستند که به طور کلی بهبود یافته است. دوربین مداربسته IP به شما امکاناتی می دهد تا به تمام فیلم های نظارتی خود به صورت دیجیتالی دسترسی داشته باشید و فیلم ها را بر روی هارد دیسک ها پشتیبان می کند که می تواند به اندازه ای که صاحب سیستم می خواهد ارزیابی و مدیریت شود زیرا دوربین ها همه در داخل میزبان اجرا می شوند. شبکه.

مزایای دوربین های مدار بسته IP

با مدرنیزه شدن این دوربین ها، دسترسی به فیلم های بهترین دوربین مداربسته هرگز آسان تر نبوده است. امکان مشاهده زنده دوربین ها و کشیدن فیلم به طور همزمان از بازه های زمانی خاص، آن را به تجهیزات ضروری برای مشاغلی تبدیل می کند که می خواهند دوربین مدار بسته خود را در طول روز نظارت کنند. بسته به نحوه ذخیره فیلم خود چه روی کارت SD، دیسک سخت یا هر وسیله ذخیره‌سازی، می‌توانید حجم زیادی از فیلم را بدون نیاز به اشغال فضای زیاد نگه دارید. این به شما امکان را می‌دهد که فیلم خود را برای مشاهده در هر زمان مشخص کنید.

وقتی فناوری پیشرفت می‌کند، درست است که کیفیت کلی تصویر یا فیلم دوربین‌ها تکامل می‌یابد، با اکثر دوربین‌های مدرن با کیفیت ۸ مگاپیکسل یا بالاتر، این به شما امکان می‌دهد تا دید واضح از هر اتفاقی که در منطقه دوربین مداربسته شما می افتد. دوربین مداربسته IP همچنین دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند دید در شب مادون قرمز است که به شما این امکان را می دهد که در هر لحظه دید واضحی از یک منطقه خاص داشته باشید.

معایب دوربین های مدار بسته IP

اگرچه ممکن است پیشرفت به عصر مدرن مانند یک انتقال یکپارچه به نظر برسد، اما با مشکلات زیادی همراه است، به خصوص با این واقعیت که شما در کنار دوربین های خود از اینترنت استفاده می کنید. جالب اینجاست که یکی از بزرگترین مشکلات داشتن دوربین‌های مداربسته IP، تهدید امنیت سایبری است، به دلیل اینکه دوربین‌ها با هر چیزی که استفاده می‌کنید در یک شبکه قرار دارند و ممکن است در معرض هک قرار گیرند. استفاده از دوربین‌ها در یک شبکه در واقع بر عملکرد دوربین‌ها در هنگام استفاده از سایر دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت در کنار دوربین‌ها، مانند سرویس‌های استریم، تأثیر می‌گذارد. راه‌اندازی دوربین‌ها نیز می‌تواند به مشکل تبدیل شود.

وقتی صحبت از ساختمان کسب و کار شما می شود، در مقایسه با نصب دوربین مداربسته آنالوگ HD، این دوربین ها باید در یک شبکه راه اندازی شوند که یک قدم اضافی برای شرکت در هنگام اجرای دوربین های جدید است. علاوه بر این، دوربین‌های مداربسته IP باید روی سیستم کابل‌کشی متفاوتی قرار بگیرند که برای کسب‌وکارهایی که قبلاً تنظیمات دوربین مداربسته آنالوگ HD داشتند، مشکل‌ساز خواهد بود.

دوربین مداربسته IP VS و دوربین های مداربسته آنالوگ HD

دوربین مداربسته آنالوگ HD چیست؟

روش کلاسیک مانیتورینگ ویدئویی بر روی دوربین مداربسته آنالوگ HD است که کاملاً مخالف همتای مدرن آن است که قبلاً به آن اشاره کردیم. سیستم‌های ضبط ویدیویی آنالوگ در اطراف سیستم‌های DVR  برای جمع‌آوری فیلم ساخته شده‌اند. حتی اگر همتای مدرن آن شباهت‌های زیادی با دوربین‌های آنالوگ دارد، اما جنبه‌هایی برای هر کدام هستند که بسته به نیاز کسب‌وکار آن‌ها را مفید می‌کنند.

مزایای دوربین مداربسته آنالوگ HD 

سادگی دوربین هایک ویژن برای کسب و کارهای کوچکی که به حداقل نظارت تصویری نیاز دارند، کاملاً صدق می کند. این دوربین می تواند محل کسب و کار را برای اطمینان از ایمن بودن آن در طول روز نظارت کند. علاوه بر این واقعیت، در مقایسه با دوربین مداربسته IP بسیار ارزان‌تر است، زیرا دوربین‌های آنالوگ به طور سنتی به یک شبکه متصل نیستند، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد امنیت سایبری نیست.

اگر ساختمان تجاری کسب‌وکار قبلاً یک سیستم دوربین مداربسته آنالوگ نصب شده داشته است، نصب یک دوربین جدید باید آسان باشد زیرا تمام سیم‌کشی‌ها باید با هر سیستم دوربینی مطابقت داشته باشد و اگر می‌خواهید سیستم دوربین مداربسته خود را ارتقا دهید یا محل قرارگیری دوربین را تغییر دهید، بسیار راحت است.

معایب دوربین مداربسته آنالوگ HD 

هنگام نصب دوربین مداربسته آنالوگ HD، یک عیب اصلی به ذهن متبادر می شود و آن این است که آنالوگ HD دوربین های مداربسته در مقایسه با دوربین مدار بسته IP دارای امکانات پیشرفته بسیار کمتری هستند. دوربین‌های HD نمی‌توانند ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند عبور از خط و تشخیص حرکت را ارائه دهند که ممکن است ویژگی‌های مهمی باشد که کسب‌وکار به آن نیاز دارد یا ممکن است در آینده به آن نیاز داشته باشد.

کدام دوربین مداربسته برای کسب و کار شما بهتر است؟

مقایسه این دو دوربین صرفاً به این بستگی دارد که کسب و کار چه تنظیمات دوربین امنیتی را در محل تجاری خود می خواهد. شرکت هایی که مدرن ترین سیستم دوربین مدار بسته را می خواهند، معمولا IP را انتخاب می کنند. دوربین ها دوربین های مداربسته IP برای شرکت هایی که نیاز به ویژگی های پیشرفته ای دارند، که فقط دوربین های IP می توانند ارائه دهند و بودجه بیشتری برای خرج کردن دارند، گزینه مناسبی هستند. در حالی که سیستم دوربین مداربسته آنالوگ دوربین مداربسته استانداردی است که فاقد این ویژگی های پیشرفته دوربین IP است، با این حال، می تواند مشاغل کوچکتر را کاملاً در خود جای دهد، زیرا ممکن است به دنبال یک سیستم دوربین مدار بسته استاندارد با کیفیت بالا با قیمت پایین تر باشند. همچنین، نصب آن در مقایسه با دوربین مداربسته IP بسیار راحت تر است، اگر کسب و کار شما قبلاً سیم کشی یک سیستم دوربین آنالوگ مشابه را داشته باشد. اگر شما یک کسب و کار کوچکتر هستید که به دنبال یک گزینه اولیه دوربین مداربسته هستید، سیستم آنالوگ HD برای شما مناسب است.

برای انتخاب سیستم دوربین مدار بسته مناسب به کمک نیاز دارید؟

اگر برای انتخاب صحیح سیستم دوربین مدار بسته تجاری برای اماکن تجاری خود به کمک و مشاوره نیاز دارید، مستقیماً با تیم ما تماس بگیرید و یا ایمیلی بفرستید. ما از اینکه مشاوره رایگان تجاری دوربین مدار بسته هایک ویژن را ارائه دهیم، خوشحال خواهیم شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید