دوربین مداربسته Dark Fighter

379 بازدید بدون دیدگاه
0
(0)
خواندن این مطلب

معمولا از سیستم های امنیتی در سراسر جهان استفاده می شود.‌ در شهر های بزرگ استفاده از این گونه سیستم ها به یک امر ضروری تبدیل شده است. همانگونه که میدانید اغلب جرایم در شب صورت می گیرند. زیرا تاریکی تا حد بسیار زیادی قابلیت دید را کاهش می دهد. اما در بسیاری از دوربین های مداربسته تصاویری که در شب ذخیره  می کردند دارای کیفیت نبودند‌. به همین خاطر شرکت هایک ویژن دوربین مداربسته Darkfighter را به بازار ارائه کرد. زیرا در طراحی اینگونه از دوربین ها از سنسور تصویر بزرگتر، لنزی با طراحی بسیار عالی و تکنولوژی پیشرفته استفاده می شود.

فن آوری دارک فایتر دوربین مدار بسته هایک ویژن

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هر دوربین مداربسته باید داشته باشد این است که بتواند در هر شرایطی تصاویر را با بهترین کیفیت ثبت کند. در بسیاری از مواقع هنگامی که نور شدید است جزئیات تصاویر به خوبی دیده نمی شوند و اشیا در عکس ها به شکل تیره مشاهده می شوند. شرکت هایک ویژن برای رفع این مشکل از فناوری دارک فایتر استفاده کرده است. 

زیرا فناوری دارک فایتر می تواند تصاویر را در مواقعی که نور شدید است و میزان کنتراست بالا می باشد را با کمک تکنولوژی WDR اصلاح کند. فناوری دارک فایتر در مواقعی که در یک مکان میزان نور شدید است و یا در زمان هایی که پس زمینه تاریک می باشد اما به صورت ناگهانی روشن می شود کاربرد بسیار زیادی دارد.

 دوربین مداربسته Dark fighter

ویژگی های دوربین Darkfighter هایک ویژن

دوربین Darkfighter دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که ما در اینجا بعضی از آن هارا برای شما بیان کرده ایم.

داشتن سنسور پیشرفته

سنسور را می توان اصلی ترین جز یک دوربین مداربسته دانست. زیرا ر واقع سنسور ها هستند که کیفیت تصاویر را تعیین می کنند. هر سنسور ها پیشرفته تر باشند کیفیت تصاویر این گونه از دوربین ها نیز بهار است. به همین خاطر یکی از ویژگی های برجسته دوربین مداربسته دارک فایتر این است که به سنسور های بسیار پیشرفته تقریبا½ اینچی مجهز می باشند‌. وجود همین سنسور ها باعث شده است که این گونه از دوربین ها تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت کنند.

داشتن لنز های غیر کروی

معمولا در دوربین های مداربسته چندین لنز کروی وجود دارد. لنز های کروی به خاطر داشتن شکل خاص باعث ایجاد اختلال در تصاویر می شوند. اما سازندگان دوربین مداربسته Dark Fighter هایکو ویژن برای رفع این مشکل از لنز های غیر کروی در این گونه از دوربین ها استفاده می کنند. همین ویژگی باعث می‌شود که لنز دوربین های دارک فایتر توانایی پردازش نور را به نقاط مختلف داشته باشد. همین امر باعث می شود که کیفیت تصاویر در این گونه از دوربین ها بسیار بالا باشد.

داشتن پوشش چند لایه ضدانعکاس لنز

معمولا روی لنزهای دوربین دارک فایتر به واسطه چندین لایه ضد انعکاس پوشیده می شود. این ویژگی باعث می شود که شدت رفلکس نور سطح بسیار کاهش یابد. در واقع می توان گفت که همین امر باعث اثر ضد انعکاسی نسبت به طیف نور مادون قرمز می شود. این تکنولوژی می تواند به راحتی قابلیت انتقال نور را در لنز های دوربین به حداکثر برساند.

موارد کاربرد دوربین مداربسته دارک فایتر هایک ویژن

موارد کاربرد دوربین مداربسته دارک فایتر هایک ویژن

دوربین های مداربسته دارک فایتر به گونه ای طراخی سده اند که به راحتی در تاریخی می توانند تصاویر باکیفیت ثبت کنند. بهذخلن خاطر کاربرد های زیادی دارند که ما در این ها بعضی از آن هارا برای شما بیان کرده ایم.

استفاده در حیات خلوت ها

بعضی از منازل علاوه بر حیات اصلی یک حیات خلوت نیز دارند. این گونه  از حیات ها معمولا دارای روشنایی کمتری نسبت به سایر نقاط منازل هستند. به همین خاطر در بیشتر مواقع دوربین های مداربسته موفق به ثبت تصاویر باکیفیت از آن ها نمی شوند. اما چون دوربین مدار بسته دارک فایتر قابلیت ثبت تصاویر باکیفیت در هر شرایطی را دارد می تواند بهترین مورد برای این گونه از مکان ها باشد.

کارخانه های بزرگ

در کارخانه های بزرگ که معمولا در شب تعطیل هستند و وفضای آن ها تاریک می باشد. اگر از دوربین های مداربسته دارک فایتر هایک ویژن استفاده شود. دیگر نیاز نیست نگران بی‌کیفیت بودن تصاویر ثبت شده دوربین های مداربسته باشیم. به همین خاطر این گونه از دوربین ها در بین کارخانه داران طرفدارن ویژه ای دارند.

استفاده در ادارات

ادارات معمولا تایم کاری خاصی دارند. به همین خاطر بعد از تایم مورد نظر دیگر کسی در این گونه از مکان ها وجود ندارد و به خاطر صرفه جویی در میزان مصرف انرژی تمام لامپ ها نیز خاموش می شوند. به همین خاطر فضای بسیار تاریکی در شب دارند که دید دوربین های مداربسته را کاهش می دهد‌. به همین خاطر استفاده از دوربین های دارک فایتر برای این گونه از مکان ها ضروری می باشد.

تکنولوژی دوربین Darkfighter هایک ویژن

در سری جدید دوربین های مداربسته تحت وب هایک ویژن از تکنولوژی دارک فایتر استفاده شده است. این تکنولوژی می تواند به راحتی تصاویر رنگی را ثبت کند و حتی در نور کم و تاریکی زیاد نیز کار می کنند و قادر به ثبت تصاویر باکیفیت می باشند. 

جمع بندی

ما در این مقاله در مورد دوربین مداربسته Darkfighter صحبت کردیم و تمام ویژگی های آن را بیان کردیم.  همچنین کاربرد هایی که دارد را نیز برای شما مشخص کردیم. این دوربین درواقع مدل جدیدی از دوربین های هایک ویژن می باشد که ویژگی های مثبت بسیار زیادی دارد. به همین خاطر امروزه دارای طرفداران زیادی می باشد و افراد زیادی نیز به دنبال کسب اطلاعات در مورد آن می باشند.‌

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید