ترندهای برتر دوربین مدار بسته در سال 2023

ترندهای برتر دوربین مدار بسته در سال 2023

600 بازدید بدون دیدگاه
5
(1)
خواندن این مطلب

بیشتر ما به دلیل قرنطینه‌های متعددی که در گذشته با آن مواجه بودیم، همچنان خود را با حرکت دوباره جهان تطبیق می‌دهیم، اما با گذر از سال 2023، می‌نشینیم و منتظر پیشرفت‌های آینده در صنعت دوربین‌های مداربسته هستیم. دنیای بهترین دوربین مداربسته به طور مداوم در حال تحول است و فناوری ها و ویژگی های جدید همیشه در حال توسعه هستند، به همین دلیل ضروری است که با آخرین روندها و به روز رسانی ها همراه باشید تا مطمئن شوید که نصب دوربین مداربسته شما در بالاترین سطح کار می کند تا بر تجارت شما نظارت داشته باشد و از آن محافظت کند. در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به برخی از روندهای برتر که انتظار می رود در سال 2023 بر بازار دوربین مدار بسته هایک ویژن مسلط شوند.

دوربین مدار بسته تکنولوژی 5g

یکی از جدیدترین تغییرات در فناوری، توسعه فناوری 5g است. این نوع جدید از خدمات اینترنت پهن باند بسیار سریعتر از هر چیزی که در حال حاضر موجود است است، و برای هر کسب و کاری که نیاز به انتقال مقادیر زیادی داده دارد، عالی است. در آینده نزدیک، ممکن است بدون اینکه متوجه شوید از فناوری 5g استفاده کنید. 5g نسل بعدی فناوری بی سیم است. 5g درحال پیشرفت در صنعت دوربین مداربسته است؛ به این معنی که صاحبان مشاغل در مکان‌های متروک با سیگنال‌های ضعیف اکنون می‌توانند سیستم دوربین مدار بسته تجاری منظور خود را نظارت کنند. به راحتی با نظارت از راه دور به عنوان سیگنال 5g بسیار قوی تر از سیگنال 4G است. 5g مزایای بی شماری برای سیستم دوربین مدار بسته دارد زیرا می تواند زمان بارگذاری و قابلیت اطمینان سیستم دوربین مدار بسته شما را بهبود بخشد.

راهنمای خرید دوربین مداربسته

تجزیه و تحلیل ویدیو دوربین مدار بسته هایک ویژن

در سال 2023 تجزیه و تحلیل ویدیویی بیشتر در بخش دوربین مدار بسته معرفی می شود. با توجه به حجم فیلم های دوربین مداربسته، ضبط یک مکان تجاری، نظارت، بررسی و تجزیه و تحلیل موثر هزینه های دوربین هایک ویژن تقریبا غیرممکن است. اگر فیلم خاصی بررسی نشود، ممکن است اشتباهات امنیتی و رفتار مشکوک شناسایی نشود و منجر به حوادث بعدی شود. نرم افزار تجزیه و تحلیل ویدئویی یک نمای کلی از آنچه در یک دوره خاص اتفاق افتاده است را تولید می کنند و می توانند اطلاعاتی مانند لیستی از پرسنل، اتومبیل هایی که در فیلم گنجانده شده اند و سایر اشیاء مهم درگیر در فیلم دوربین مدار بسته را ارائه دهد. این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا یک نمای کلی از آنچه در یک دوره زمانی خاص اتفاق افتاده و اینکه آیا تحقیقات بیشتری لازم است به دست آورید.

تجزیه و تحلیل ویدیو همچنین می‌تواند به کسب‌وکارها در بهبود سلامت و ایمنی با نظارت بر حادثه ای که رخ داده است و سپس اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از تکرار آن تنظیم کنید. علاوه بر این، فروشگاه‌های خرده‌فروشی می‌توانند از تجزیه و تحلیل برای تجزیه و تحلیل زمان‌هایی که یک فروشگاه بیشترین مقدار ترافیک در طول روز برای بهبود جایگاه محصولات و فروش را دارد استفاده کنند.

تکنولوژی هوش مصنوعی دوربین مدار بسته

فناوری هوش مصنوعی اصطلاحی است که برای توصیف کاربرد فناوری هوش مصنوعی در صنایع مختلف استفاده می شود. هدف از فناوری هوش مصنوعی این است که ماشین ها بتوانند به تنهایی تصمیم بگیرند و در صنایعی مانند مالی، تولید، مراقبت های بهداشتی و خرده فروشی استفاده شده است. در سال 2023 هوش مصنوعی در بخش دوربین های مداربسته معرفی می شود، با این حال، تا زمانی که برای هر سیستم دوربین مدار بسته در بریتانیا ضروری باشد، راه زیادی در پیش دارد. هوش مصنوعی قبلاً شروع به کمک به شناسایی اشیاء خاص با نظارت بر گرما کرده است، به این معنی که هر گونه اشیاء غیر ضروری را نادیده می گیرد و تهدیدات را شناسایی می کند. با افزایش کیفیت هوش مصنوعی در آینده، به این معنی است که سیستم‌های دوربین مدار بسته به خود متکی‌تر خواهند بود و قابلیت استفاده آن‌ها را افزایش می‌دهند و ساعت‌های انسانی مورد نیاز برای مدیریت سیستم های دوربین مداربسته را کاهش می دهند.

شبکه های بدون اعتماد دوربین مدار بسته

ما به سمت حملات سایبری در آینده پیش می‌رویم که منظم‌تر و رایج‌تر می‌شوند، مبارزه با آن‌ها می‌تواند سخت باشد اگر شبکه ضعیفی داشته باشید و در مورد نحوه مبارزه با آنها آگاهی نداشته باشید. شبکه‌های بدون اعتماد شبکه‌هایی هستند که هر دستگاه و برنامه‌ای که به آن شبکه متصل می‌شود، به‌طور متوالی ارزیابی می‌شود تا هر بار که متصل می‌شود، به آن دسترسی پیدا کند. این بدان معنی است که هرکسی که به شبکه شما که به سیستم شما متصل است دسترسی پیدا می کند از دستگاه های خود ثبت نام می کند، به این معنی که می دانید چه کسی در هر زمانی به شبکه شما دسترسی داشته است. شبکه های بدون اعتماد می توانند به افزودن یک لایه امنیتی دیگر به سیستم دوربین مداربسته کمک کنند.
همانطور که عصر دیجیتال به رشد خود ادامه می‌دهد، ویژگی‌هایی مانند اینترنت اشیا حتی بیشتر رشد می‌کنند، زیرا سیستم‌های دوربین مدار بسته پیشرفته‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند و اطمینان از اینکه تا حد امکان کارآمدتر کار می‌کنند ضروری است. به عنوان مثال، زنگ هشدار متصل به دوربین امنیتی شما اینترنت اشیاء شما است، به این معنی که اگر زنگ هشدار خاموش شود، دوربین امنیتی نمای خود را تغییر می دهد تا به آن مکان نگاه کند. اینترنت اشیاء نرم افزار پیشرفته ای است که می تواند برای سیستم امنیتی شما بسیار مفید باشد، زیرا به سیستم امنیتی شما اجازه می دهد کارآمدتر کار کند و مناطق خاصی را از راه دور در زمان های مختلف نظارت کند.

ترندهای برتر دوربین مدار بسته در سال 2023

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید