سامانه پلاک خوان خودرو

سامانه پلاک خوان خودرو

تصاویر دریافتی از پلاک خودروها به وسیله دوربین ها تنها قابل مشاهده هستند. با این تصاویر قابلیت جستجو و یا ذخیره سازی متن پلاک در دسترس نیست. از این رومهرتجارت سامانه پلاک خوان داتیس را برای برطرف کردن نیاز مشتریان خود به بازار اراِئه نموده است .

مهمترین مزیت سامانه پلاک خوان داتیس نسبت به سایر رقبای خود این است که با تهیه این سامانه شما دیگر احتیاجی به خرید سرور و نرم افزار بصورت مجزا و خرید لایسنس ندارید سامانه پلاک خوان داتیس متشکل از یک پک می باشد که توامان سخت افزار و نرم افزار را شامل میشود.برای راه اندازی این سیستم شما کافی است دوربین خود را به دستگاه شناسایی  کنید سیستم کار پلاک خوانی را بصورت خودکار اغاز میکند.

با تهیه سیستم پلاک خوان داتیس شما علاوه بر استفاده دوربین برای مشاهده پیرامونی میتوانید از دوربین خود برای پلاک خوانی نیز بهره ببرید و بدون هزینه اضافی برای تهیه و نصب دوربین از سیستم پلاک خوانی بهره ببرید.

نرم افزارهای  پلاک خوان سیستم های هوشمند مبتنی بر پردازش تصویر هستند.  وظیفه آنها  شناسایی پلاک خودرو از روی تصاویر دریافتی از دوربین های ثبت پلاک می باشد که ورودی این نرم افزار تصویر و خروجی آن متن پلاک می باشد.

این سامانه به شما امکان میدهد که در بین پلاک های ثبت شده جستجو کنید و یا لیستی از پلاک های مجاز یا غیر مجاز ثبت کنید تا با روییت پلاک های ثبت شده سیستم عملیاتی را انجام دهد.{رله را فعال کند}همچنین سامانه پلاک خوان داتیس اطلاعات پلاک ها را به صورت گراف نمایش میدهد تا میزان تردد خودرو ها را  در هر ساعت یا هر روز را باهم مقایسه کنید.

سامانه پلاک خوان خودرو

مشخصات نرم افزار و سامانه پلاک خوان خودرو
    • دقت بالا در شناسایی پلاک
    • دقت بالای  در شناسایی اعداد و حرف پلاک
    • زمان پردازش و شناسایی پلاک در روز کمتر از 120 میلی ثانیه و در شب کمتر از 80 میلی ثانیه
    • توانایی شناسایی پلاک در روز و شب
    • شناسایی پلاک در سرعت های کمتر از 40 کیلومتر در ساعت
    • قابلیت اتصال به دوربین های IP
    • شناسایی پلاک های خصوصی ، عمومی و تاکسی ، دولتی

یکی از کلیدی ترین مشخصات سامانه پلاک خوان خودرو داتیس استفاده از بروزترین متدهای پردازش تصویر می باشد. که توانسته پلاک خوانی را با دقت بالایی ارائه دهد. این سامانه قابلیت خواندن انواع پلاک ها را دارا می باشد. از دیگر مشخصات این سامانه دارا بودن سرعت پردازش بالا است.

سامانه پلاک خوان خودرو

پلاک خوان پارکینگی

سامانه پلاک خوان خودرو

این نسخه از سامانه جهت استفاده در ورودی پارکینگ ها  ( مجتمع های مسکونی ، سازمان ها و ادارات ، معابر کم تردد ) مورد استفاده قرار می گیرد .

در واقع جهت پلاک خوانی و تشخیص پلاک در سرعت های کمتر از 40 کیلومتر بر ساعت ، این نسخه از سامانه توصیه می شود.

 

مشاور طراح و مجری و تامین کننده تجهیزات پروژه های ملی در زمینه سیتم های نظارتی و حفاظت پیرامونی
نمایندگی فروش گلد دوربین مداربسته حارس با گارانتی پارس ارتباط
نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط

سامانه پلاک خوان خودرو