دوربین مداربسته ایرانی

دوربین مداربسته ایرانی

قطعا یکی از اولین سوالی که برای شما پیش می آید این است که چرا دوربین مداربسته ساخت ایران بخریم؟ درحال حاضر وضعیت کیفیت دوربین مداربسته ایرانی در چه حالی است؟ آیا دوربین آی پی ایرانی خوب و با کیفیت در بازار وجود دارد؟! در پاسخ باید بگوییم که استفاده از دوربین مداربسته ایرانی نسبت به دوربین های مشابه خارجی مزیت های بیشتری دارند و به صرفه تر هستند و در چند سال اخیر با رشد فناوری و انتقال تکنولوژی از خارج به ایران دوربین های مداربسته ساخت ایران رشد زیادی را در زمینه کیفیت داشته اند.

در ادامه مطلب انواع دوربین مداربسته تولید ایران را به شما معرفی و مرجع های معتبری را برای اطلاع از قیمت و خرید دوربین مداربسته ایرانی پیشنهاد خواهیم کرد.

مزایای استفاده از دوربین های مداربسته ساخت ایران

بزرگترین مشکلی که امروزه در حوزه دوربین های مداربسته وجود دارد تحریم بودن کشور ایران است. به دلیل تحریم ها بسیاری از برندهای معتبر و معروف این حوزه تمایلی به همکاری با کشور ما ندارند. از طرفی در زمینه ورود و تامین قطعات به کشور نیز مشکلات زیادی به وجود آمده است. به همین دلیل دوربین های مداربسته خارجی به اندازه دوربین های ایرانی توانایی سرویس دادن و پشتیبانی به مشتریان ایرانی را ندارند.

از طرفی به منظور حمایت از تولید کالای داخلی و توسعه کسب و کارها در داخل کشور انتخاب دوربین های مداربسته ایرانی برای ما ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است.

دوربین مداربسته ایرانی

 

دوربین مداربسته ایرانی
دوربین های مداربسته ایرانی ویژگی های مهمی دارد که از مهم ترین آن ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
    • دوربین های مداربسته ایرانی از دوربین های خارجی ارزان تر و دارای قیمت مناسب تری است.
    • دوربین های مداربسته ایرانی از نظر امکانات توانایی رقابت و برابری با نمونه های خارجی دارد.
    • دوربین مداربسته ساخت ایران کاملا بومی سازی شده است.
    • قیمت دوربین های مداربسته ساخت داخل کمتر با نوسانات ارزی دچار تغییر میشود و قیمت آن ها معمولا ثابت هستند و کمتر دستخوش تغییر میشوند.
    • شاید شما که در حال خواندن این مقاله هستید باور نکنید! اما دوربین های مداربسته ایرانی در حال حاضر با نمونه های خارجی خود در حال رقابت است.

 

 

دوربین مداربسته ایرانی

انواع دوربین مدار بسته ایرانی

بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی در اشکال مختلف از جمله دام، بولت، فیش آی و … همراه با تکنولوژی هایی نظیر IP ،HD و وایرلس در بازار عرضه می شود. اما نکته ای که وجود دارد این است که به دلیل نبود برخی امکانات و تجهیزات هنوز برخی از قطعات مورد نیاز برای تولید دوربین مداربسته از کشور های خارجی وارد می شود و درداخل کشور مونتاژ می گردد.

برند های دوربین مداربسته ایرانی

در این قسمت ما به معرفی برند های دوربین های مداربسته ساخت ایران پرداخته و به شما کمک می کنیم تا بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی را خریداری کنید. همچنین مواردی که می تواند برای شما مشتریان عزیز مهم باشد را به صورت کامل در این قسمت تشریح میکنیم و به مواردی چون قیمت دوربین مداربسته، کیفیت و گارانتی گریزی خواهیم زد.

دوربین مداربسته ایرانی

دوربین مداربسته ایرانی حارس

دوربین مداربسته ایرانی

حارس در واقع یک برند ایرانی است که در زمینه تولید سیستم های دوربین مداربسته تخصص دارد. حارس به دلیل تولید طیف گسترده ای از دوربین های نظارتی و تجهیزات مرتبط شناخته شده است. در سال های اخیر، اولویت استفاده از محصولات تولید داخلی، به ویژه برای تأمین نیازهای سازمان ها و ارگان ها، عاملی بوده است که خط تولیدهای متنوعی را در کشور به وجود آورده است.

می توان با اطمینان اظهار داشت که با پیشرفت سریع در حوزه تکنولوژی و استفاده از توانمندی های بالقوه کارشناسان و مهندسین کشور، امروزه تولید یک کالا برای تولیدکننده نباید یک چالش اساسی از نظر وجود آن باشد، بلکه ارائه ی محصولی با کیفیت که اعتماد و رضایت مصرف کننده را به دنبال داشته باشد، نکته ای اساسی و کلیدی در فرآیند تولید کالا محسوب می شود.

با توجه به نیازهای بازار مصرف داخلی، شرکت پارس ارتباط افزار نیز برند تولیدی خود را تحت نام اختصاصی حارس (Hares) در سال 1397 معرفی کرد. هرچند هدف نهایی و بزرگ این تلاش ها، رویکرد همیشگی شرکت پارس ارتباط در ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب نیز در زمینه تولید کالا با جدیت بالا مد نظر قرار گیرد.

دراین راستا شرکت شبکه گستر مهر تجارت با توجه به رسالت و حوزه فعالیت خود خود در اراده راهکارهای حفاظتی و سیستم های امنیتی بر آن شده است نمایندگی گلد برند حارس را برعهده بگیرد بطوریکه در حال حاضر بزرگترین فروشنده محصولات حارس در ایران است.

محصولات برند حارس، تولید کننده دوربین مداربسته در ایران

حارس انواع مختلفی از دوربین های مداربسته را ارائه می دهد، از جمله دوربین های دام، دوربین های بولت، دوربین های چرخشی (PTZ) و دوربین های تخصصی . این محصولات برای رفع نیازهای نظارتی مختلف طراحی شده اند و برای محیط های داخلی و خارجی مناسب هستند. دوربین های حارس  (Hares) اغلب دارای ویژگی های پیشرفته و هوشمندی مانند تصویربرداری با وضوح بالا، دید در شب مادون قرمز، محدوده دینامیکی گسترده و تجزیه و تحلیل ویدیوی هوشمند هستند.

حارس علاوه بر دوربین، سایر قطعات و لوازم جانبی لازم و تجهیزات پسیو شبکه برای ساخت یک سیستم کامل دوربین مدار بسته را نیز فراهم می کند. این شامل ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال (DVR) یا ضبط کننده های ویدئوی شبکه (NVR) برای ذخیره و مدیریت فیلم های نظارتی، واحدهای منبع تغذیه، کابل ها، کانکتورها و براکت های نصب می شود.

برای کسب اطلاع و مشاهده لیست محصولات این برند دوربین مداربسته میتوانید به صفحه  دوربین مداربسته حارس مراجعه کنید.

شما می توانید برای خرید دوربین های دام، بولت، اسپیددام، فیش آی حارس با قیمت مناسب به فروشگاه آنلاین مهرتجارت مراجعه نمایید.

دوربین مداربسته ایرانی

دوربین مداربسته ایرانی

بازار محصولات برند حارس

حارس با تولید محصولات دوربین مداربسته مطمئن و مقرون به صرفه در بازار ایران شناخته شده است. این شرکت بر حفظ استانداردهای با کیفیت تمرکز دارد و به طور مستمر در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند تا پیشنهادات خود را بهبود بخشد. هدف حارس (Hares) ارائه راه حل های نظارتی مقرون به صرفه است که نیازهای متنوع مشتریان در ایران و خارج از آن را برآورده می کند. شایان ذکر است که جزئیات خاص محصولات دوربین مداربسته حارس (Hares) مانند مشخصات فنی و مدل های موجود ممکن است در طول زمان متفاوت باشد.

 

 

قیمت دوربین مداربسته ایرانی حارس

قیمت دوربین های مداربسته آنالوگ ایرانی حارس به طور میانگین از 800  هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1.9 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. لازم به ذکر است که فروشگاه مهرتجارت برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی مدل ها در نظر گرفته است.

دوربین مداربسته ایرانی

بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی

بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی شامل دوربین های مداربسته ایرانی اکسوم، حارس، برایتون میشود. اما اجازه بدهید ما در مقاله بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی به شما یک پیشنهاد ویژه بدهیم. پیشنهاد ما استفاده و خرید دوربین های مداربسته حارس است. محصولی کاملا ایرانی، با کیفیت و به صرفه.

در حال حاضر شرکت مهر تجارت همچنین بزرگترین انبار برند حارس و متنوع ترین سبد محصولات حارس را دارد بطوریکه تمامی رنج محصولات برندحارس را در بازار با مناسب ترین قیمت و بالاترین خدمات ارائه میکند.لازم به ذکر است مهرتجارت با افتخار اعلام میدارد که بیشترین تعداد پروژه با برند حارس را در سطح کشور با موفقیت انجام داده است.

دوربین مداربسته ایرانی

 

در حال حاضر تیم طراحی و اجرای پروژه مهر تجارت به کلیه قابلیت ها و نیازمندی های سیستم های نظارت تصویری حارس مسلط بوده و بیشترین دانش فنی در طراحی و اجرا و پشتیبانی سیستم های حارس را دارد.

شرکت مهر تجارت بیشترین تعداد دوره های آموزشی حارس رو در این نمایندگی های حارس برگزار کرده است بطوریکه میتواند برای هر پروژه از سطوح کوچک و خانگی تا پروژه های بزرگ صنعتی دوره آموزشی مناسب با نیازمندی هایش جهت طراحی ونصب و راه اندازی سیستم های نظارتی و دوربین های مداربسته را برگزار کند.

دوربین مداربسته ایرانی

دوربین مداربسته ایرانی

چرا برندهای ایرانی را انتخاب کنیم؟

در دسترس بودن و برد دوربین های مداربسته ساخت ایران بسته به تقاضای بازار و سازندگان خاص ممکن است متفاوت باشد. خریداران و کاربران بالقوه تشویق می شوند تا با انجام تحقیقات کامل و ارزیابی مشخصات و ویژگی های ارائه شده توسط تولیدکنندگان مختلف ایرانی، محصولاتی را انتخاب کنند که به بهترین وجه نیازهای نظارتی آن ها را برآورده می کند.

در مجموع، تولیدکنندگان دوربین مداربسته ایرانی پیشرفت های چشمگیری در تولید دوربین های مداربسته با کیفیت بالا داشته اند. سیستم های دوربین مداربسته ساخت ایران با تمرکز بر نوآوری، مقرون به صرفه بودن ، سازگاری با محیط های مختلف، پشتیبانی بعد از فروش و استانداردها و گواهینامه های کیفیت به گزینه ای مناسب برای افراد، مشاغل و سازمان هایی تبدیل شده اند که به دنبال راه حل های نظارتی قابل اعتماد بوده و قیمت دوربین مداربسته ایرانی در مقایسه با نمونه های خارجی، بسیار مقرون به صرفه است.

در پایان می توان گفت که سیستم های دوربین مداربسته ایران با نظارت و ثبت فعالیت ها در فضاهای مختلف عمومی و خصوصی نقش به سزایی در ارتقای ایمنی و امنیت عمومی ایفا می کنند. در حالی که استقرار فناوری دوربین مدار بسته مزایای خود را دارد، ایجاد تعادل بین نگرانی های امنیتی و حفظ حریم خصوصی مهم است تا اطمینان حاصل شود که این سیستم ها به طور مسئولانه و با رعایت حقوق فردی استفاده می شوند.

 

دوربین مداربسته ایرانی

گارانتی و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته ایرانی

 از همه این موارد مهم تر این است که دوربین های مداربسته خارجی به دلیل تحریم بودن ایران شامل گارانتی و ضمانت نامه معتبر و اصلی نیستند اما دوربین های مداربسته ایرانی علاوه بر این که دارای گارانتی و ضمانت نامه اصلی هستند به دلیل اهداف تجاری و رقابتی که با یکدیگر دارند دارای ضمانت نامه طولانی تری نسبت به دوربین های مداربسته خارجی هستند.

همچنین دوربین های مداربسته برندهایی مانند اکسوم علاوه بر گارانتی 50 ماهه دارای گارانتی بدون قید و شرط هم هستند.

دوربین مداربسته ایرانی