دوربین های مدار بسته حرارتی هایک ویژن

507 بازدید بدون دیدگاه
0
(0)
خواندن این مطلب

دوربین های حرارتی  امروزی چیزی بیش از محافظت از محیط در شرایط کم نور هستند . آنها همچنین می توانند به محافظت از دارایی های شما در برابر آتش سوزی کمک کنند. اگر می‌خواهید قبل از وقوع آتش‌سوزی به شما هشدار داده شود، جدیدترین دوربین‌های حرارتی آنچه را که نیاز دارید در اختیار دارند – همه در یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه و پیشرفته.

آتش سوزی می تواند برای هر کسب و کاری ویرانگر باشد. در عرض چند دقیقه، آتش‌سوزی‌ها می‌توانند از کنترل خارج شوند، اموال را ویران کنند و خسارات پرهزینه‌ای ایجاد کنند که می‌تواند عملیات را برای هفته‌ها، ماه‌ها یا برای همیشه قطع کند.

افرادی که عملیات آنها خطر آتش سوزی خاصی دارد – مانند کارخانه ها، انبارها، مجتمع های اداری و مدارس – می توانند از نصب دوربین مدار بسته بهره فراوان ببرند، که برخی از آنها می توانند علائم آتش سوزی را خیلی قبل از اینکه آتش بگیرد تشخیص دهند. اما برای سازمان های کوچک و متوسط، نصب یا اضافه کردن آن به یک سیستم دوربین مدار بسته می تواند فرآیندی پرهزینه و پیچیده باشد.

بنابراین جالب است بدانید که تعداد معدودی از مبتکران در صنعت امنیت ویدیویی این مشکل را از طریق راه حل های پیشگیرانه حل می کنند. دوربین‌های تصویربرداری حرارتی برای پیشگیری از آتش‌سوزی ایده‌آل هستند و بسته‌ای مقرون‌به‌صرفه، جامع و پیشرفته را ایجاد می‌کنند که برای SMB‌ های آگاه به کارایی عالی است.

گرما: منبع فوق العاده تصویربرداری برای همه چیز

هر جسم گرما را دفع می کند. این دوربین‌های نوآورانه آن گرما را در هر سطحی می‌بینند، اما تشخیص می‌دهند که چه زمانی این گرما در معرض خطر آتش‌سوزی قرار می‌گیرد. به عنوان مثال می توان به وسایل برقی با دمای غیرعادی بالا، ته سیگار خاموش نشده و موارد دیگر اشاره کرد.

دوربین‌های تصویربرداری حرارتی از حسگرهایی برای اندازه‌گیری این گرما استفاده می‌کنند و انواع خوانش دما را به یک تصویر تبدیل می‌کنند. با رنگ های متضاد برای سطوح گرما، کاربران به راحتی می توانند خطرات آتش سوزی را بسیار واضح تر از استفاده از یک دوربین نوری معمولی شناسایی کنند.

دوربین مداربسته حرارتی هایک ویژن و کاربرد آن- هایک ویژن پارس - اخبار

مبارزه با آتش قبل از اینکه آتش بگیرد

برای پیشگیری از حریق، دوربین‌های حرارتی پیشرفته ناهنجاری‌های دما را شناسایی می‌کنند تا مکان‌هایی را برای تغییرات بحرانی دما که نشان می‌دهد ممکن است آتش‌سوزی در شرف وقوع باشد نظارت کنند. کاربران آستانه ای را برای حد درجه حرارت بالا تعیین می کنند. در صورت رسیدن به این حد، دوربین یک زنگ هشدار ایجاد می‌کند و به تیم‌های واکنش این فرصت را می‌دهد تا از آتش‌سوزی قبل از شعله‌ور شدن کامل جلوگیری کنند.

وقتی امکان خواندن دما وجود ندارد یا آتش سوزی قبلاً رخ داده است، برخی از دوربین های حرارتی از الگوریتم تشخیص حریق پویا برای شناسایی آتش در مراحل اولیه آن استفاده می کنند. این یک زنگ هشدار را راه‌اندازی می‌کند، اما بیشتر از آن، دوربین به‌طور خودکار به مکان مشکوک می‌رود و به کاربران این امکان را می‌دهد که منبع هشدار را تأیید کنند و ضمن حفظ امنیت پرسنل، اقدامات لازم را انجام دهند.

دوربین های تصویربرداری حرارتی برنده جایزه از هایک ویژن

دوربین های هایک ویژن از خلاقانه ترین و قابل اعتمادترین دوربین های موجود در بازار هستند. دوربین برجک شبکه حرارتی و نوری ما برنده جایزه دستاورد نوآورانه در جوایز بین‌المللی Detektor 2019 در سوئد شد، به لطف ترکیب آنالیز هوشمند با فناوری‌های حرارتی و نوری، که «راه‌حلی چشمگیر برای تشخیص زودهنگام و تشخیص و عملکرد بهینه زودهنگام» ارائه می‌کند.

دوربین‌های حرارتی هایک‌ویژن که برای انبارها، موزه‌ها، مراکز داده و دفاتر مناسب هستند، توسط صاحبان مشاغل کوچک و سازمان‌هایی در سراسر جهان استفاده می‌شوند که به دنبال کارایی عملیاتی بیشتر و صرفه‌جویی در هزینه هستند. به عنوان مثال، در تاسیسات زباله در دانمارک، دوربین های حرارتی هایک ویژن به شناسایی آتش قبل از شروع کامل کمک می کنند.

برای اطلاعات بیشتر درباره طیف کامل نصب دوربین مداربسته و خرید دوربین مدار بسته ، لطفاً از صفحه دوربین هایک ویژن دیدن نمایید.

 

دوربین های مدار بسته حرارتی هایک ویژن

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید